Skip to Content

Matrícula e admisión

ADMISIÓN: PUBLICADA A LISTAXE DEFINITIVA DE ALUMNADO ADMITIDO E EXCLUÍDO PARA O CURSO 2024/25

Publicada a listaxe definitiva de alumnado admitido e excluído para o curso 2024/25.

A listaxe está dispoñible no Taboleiro de anuncios, á carón da conserxería e no enlace: https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado/ (con Chave 365 ou Certificado dixital).

As persoas interesadas poderán interpor recurso de alzada ante a persoa titular da xefatura territorial, no prazo dun mes contado a partir do día seguinte ao da súa publicación.

A consulta das listaxes soamente poderá realizarse de xeito presencial no centro. Seguindo a normativa vixente non se proporcionará información telefónica sobre a listaxe e queda prohibida a toma de fotografías e/ou a difusión das listaxes por calquera medio non autorizado.

As familias deberán formalizar a matrícula do 20 ao 30 de xuño no centro.

ADMSIÓN: RESOLUCIÓN PROVISIONAL DE ADMITIDOS E EXCLUÍDOS PARA O CURSO 2024-25

Publicado no taboleiro de anuncios do centro a relación provisional de alumnado admitido e excluído solicitante de praza no centro para o curso 2024-25.

O prazo de reclamacións será de 5 días hábiles a contar desde mañá, do 26 ao 3 de maio, ambos incluídos. As reclamacións serán dirixidas ao Consello Escolar.

 

A consulta das listaxes soamente poderá realizarse de xeito presencial no centro. Seguindo a normativa vixente non se proporcionará información telefónica sobre a listaxe e queda prohibida a toma de fotografías e/ou a difusión das listaxes por calquera medio non autorizado.

Horario de consulta:

  • Luns de 09:00 a 14:00 horas e de 16:00 a 18:30 horas.
  • De martes a venres de 09:00 a 14:00 horas e de 16:00 a 18:00 horas.

A persoa solicitante ou, de ser o caso, a súa representante, a outra persoa proxenitora, titora ou acolledora do alumnado, ou o propio alumno maior de idade ou menor emancipado, sempre que teñan solicitude de admisión presentada en prazo, poderán consultar, de 09:00 a 14:00, horas na secretaría do centro as listaxes coas puntuacións provisionais e definitivas desagregadas dos distintos criterios de admisión do alumnado do mesmo curso e centro, logo de acreditación da súa identidade e logo de asinar un compromiso de uso e confidencialidade.

IMPORTANTE. ADMISIÓN ALUMNADO PARA O CURSO 2024-25

O número de solicitudes de matrícula para 4º de Educación Infantil foi superior á oferta (40 prazas).Desde o centro contactaremos coas persoas que deban aportar documentación xustificativa para a baremación.

 

ADMISIÓN DO ALUMNADO PARA O CURSO 2024/25

Desde o 1 ata o 20 de marzo, ambos incluídos, estará aberto o prazo de presentación de solicitudes de admisión no noso centro para o curso 2024/25.

Que documentación hai que presentar?

  • Modelo de solicitude debidamente cuberto (ED550B).
  • Copia do libro de familia ou documentación acreditativa do requisito de idade do alumno/a (DNI, partida de nacemento, padrón municipal…).
  • No caso de optar a un curso de primaria, deberase achegar a certificación de matrícula do centro de procedencia (certificado oficial do expediente académico).
  • En caso de separación xudicial ou divorcio, presentarase unha copia do convenio regulador ou da resolución xudicial.

Como se pode presentar a solicitude?

  • Na secretaría do propio centro no seguinte horario:
    • De luns a venres de 09:00 a 09:50 horas.
    • Xoves de 10:40 a 11:30 e de 13:10 a 13:50.

No caso de optar pola presentación na secretaría do centro pódese obter o modelo de solicitude dos seguintes xeitos.

 

Criterio complementario do centro en caso de baremación aprobado en Consello Escolar.

Poñer como primeira petición un centro público.

 

VACANTES PARA O CURSO 2024/25

CURSO

VACANTES TOTAIS DISPOÑIBLES

4º DE INFANTIL

40*

5º DE INFANTIL

10

6º DE INFANTIL

0

1º DE PRIMARIA

0

2º DE PRIMARIA

0

3º DE PRIMARIA

0

4º DE PRIMARIA

0

5º DE PRIMARIA

0

6º DE PRIMARIA

0

  * 6 destas prazas están disposición da comisión de escolarización para alumnado con necesidades específicas de apoio educativo (art. 3 da Orde do 12 de marzo de 2013, DOG do 15).

 

 Resumo do calendario do proceso de matrícula.

Do 1 ó 20 de marzo de 2024 Presentación de solicitudes
Do 22 de marzo ó 8 de abril Presentación da documentación acreditativa en caso de ser necesaria a baremación.
O 25 de abril Publicación no centro  da listaxe provisional de admitidos/as e non admitidos/as
5 días hábiles posteriores á publicación de admitidos/as. Reclamacións perante ao Consello Escolar contra a listaxe provisional de admitidos e admitidas.
Antes do 15 de maio

Publicación no centro das listaxes definitivas de admitido/as e non admitidos/as

Do 20 ao 30 de xuño Formalización da matrícula
 
 
 

XORNADAS DE PORTAS ABERTAS 2024

 

 

Desde o CEIP Plurilingüe San Pedro de Visma vos convidamos a coñecernos. 

Se queredes saber quen somos, que facemos, como entendemos a educación dos nosos nenos e nenas... podedes solicitar unha cita para acudir ás xornadas de portas abertas nas seguintes datas e horarios:

  • Luns 19 de febreiro de 16:30 a 17:00 horas 
  • Xoves 22 de febreiro de 16:00 a 17:30 horas
  • Luns 26 de febreiro de 16:00 a 17:30 horas

FORMULARIO PARA SOLICITUDE DE CITA 

A confirmación de praza na xornada de portar abertas realizarase a través do correo electrónico facilitado no formulario

Podedes facer un precorrido virtual das nosas intalacións premendo AQUÍ

Presentación empregada nas xornadas de portas abertas.

 

 
 
 
Se tendes calquera dúbida ou consulta contactade con nós.
 
Teléfono881960787
Correo electónicoceip.sanpedro.visma@edu.xunta.gal
 

MATRÍCULA PARA O CURSO 2023-24

Que prazo?

Do 20 ao 30 de xuño, ambos incluídos.

Que documentación hai que presentar?

  • Impreso para a formalización da matrícula que pode descargarse premendo AQUÍ.
  • Impreso para a actualización de datos AQUÍ.
  • Dúas fotografías actualizadas tamaño carné.
  • Fotocopia da tarxeta sanitaria.
  • Cartilla de vacinación actualizada.
  • DNI do alumno/a (no caso de telo).
  • En caso de divorcio ou separación, copia cotexada (pode realizarse no propio centro) da setenza xudicial e/ou do convenio regulador onde conste a custodia do alumno/a.

Onde presentar a documentación?

Na secretaría do centro.

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS PARA O CURSO 2023/24

 

Publicado no tabolerio de anuncios do centro a listaxe definitiva de admitidos para o curso 2023/24.

ALUMNADO ADMITIDO E NON ADMITIDO E MATRÍCULA PARA O CURSO 2023/24

 

Xa están dispoñibles no taboleiro de anuncios do centro as listaxes definitivas de alumnado admitido en non admiitido para o curso 2023/24.

alumnado admitido deberá realizar a matrícula para o vindeiro curso.

Que prazo?

Do 20 ao 30 de xuño, ambos incluídos.

Onde presentar a documentación?

Na secretaría do centro.

RESERVA DE PRAZA PARA CONTINUAR ESTUDOS NO IES ADSCRITO AO CENTRO NO CURSO 2023/24

Desde o 16 de xaneiro ata o 6 de febreiro, ambos incluídos, estará aberto o prazo para realizar a reserva de matrícula no IES Rafael Dieste (instituto adscrito ao noso centro) para o curso 2023/24 por parte do alumnado de 6º de Educación Primaria.

A reserva poderá realizarse dos seguintes xeitos:

1. Entregando a solicitude na secretaría do centro.

             Descarga o impreso de solicitude: GALEGO e CASTELÁN 

             Impreso on-line https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/ 

2. Presentando a solicitude a través da Sede Electrónica da Xunta de Galicia.

 

A listaxe de alumnado admitido publicarase antes do 28 de febreiro no propio centro e na aplicación "admisionalumnado".

Consulta toda a información premendo en https://www.edu.xunta.gal/portal/node/38867

ALUMNADO ADMITIDO E NON ADMITIDO E MATRÍCULA PARA O CURSO 2022/23


 

Xa están dispoñibles no taboleiro de anuncios do centro as listaxes definitivas de alumnado admitido en non admiitido para o curso 2022/23.

O alumnado admitido deberá realizar a matrícula para o vindeiro curso.

Que prazo?

Do 20 ao 30 de xuño, ambos incluídos.

Que documentación hai que presentar?

  • Impreso para a formalización da matrícula que pode descargarse premendo AQUÍ.
  • Impreso para a actualización de datos e autorizacións que pode descargarse premendo AQUÍ.
  • Dúas fotografías actualizadas tamaño carné.
  • Fotocopia da tarxeta sanitaria.
  • Cartilla de vacinación actualizada.
  • DNI do alumno/a (no caso de telo).
  • En caso de divorcio ou separación, copia cotexada (pode realizarse no propio centro) da setenza xudicial e/ou do convenio regulador onde conste a custodia do alumno/a.

Onde presentar a documentación?

Na secretaría do centro.

 

Distribuir contido


by Dr. Radut