A secretaría do centro estará á disposición da Comunidade educativa nos seguintes horarios:
LUNS | MARTES | MÉRCORES | XOVES | VENRES |
9:00 a 9:50 |
9:00 a 9:50 | 9:00 a 9:50 | 9:00 a 9:50 | 9:00 a 9:50 |
Calendario escolar para o curso 2024-2025 (pendente de establecer un día non lectivo por conveniencia pedagóxica)
Datas relativas á resolución do fondo solidario de libros de texto e de axudas para a adquisición de material escolar:
1 XULLO: LISTAXES PROVISIONAIS 2, 3 XULLO: PRAZO DE RECLAMACIÓNS 4 XULLO: LISTAXES DEFINITIVAS 5, 8, 9, 10 XULLO: RECOLLIDA VALES DE MATERIAL E DE LIBROS NA SECRETARÍA DO CENTRO ENTRE AS 9:00 E AS 14:00 HORAS
Aberto o prazo para a solicitude de axudas para a adquisición de libros de texto (1º e 2º de educación primaria) e material escolar (toda primaria) e para a participación no fondo solidario de libros de texto (3º A 6º de educación primaria).
Presentación de solicitudes:
Prazo de presentación:
Os formularios estarán dispoñibles
Documentacion:
En todos os casos:
De ser o caso:
Cando a documentación se presente no centro docente, achegaranse fotocopias e os respectivos orixinais, para que a persoa que a reciba verifique a súa autenticidade.
Devolución libros do fondo solidario do curso 2023-2024:
As listaxes provisionais e definitivas de admitidos e excluídos serán publicadas no taboleiro de anuncios da entrada do centro e tamén se poderán comprobar na aplicación Fondolibros accedendo coa Chave365.
Mais info:
O prazo de formalización de matrícula para o curso 2024-2025 para alumnado novo no centro abrangue desde o día 20 ata o 30 de xuño, ambos inclusive. Documentación necesaria:
O prazo de entrega de solicitudes de praza no noso centro abrangue desde o 1 ata o 20 de marzo.
Pódese realizar a solicitude a través da web admisionalumnado no mesmo prazo.
A documentación a entregar é a seguinte:
As prazas dispoñibles (a priori) pódense consultar aquí.
A partir do venres 21 de maio e ata o 22 de xuño (incluído) está aberto o prazo para a solicitude de libros do Fondo solidario e as axudas para adquirir libros e material escolar. (Ligazón ao DOG).
As solicitudes poden facerse na aplicación <<Fondolibros>>, (https://www.edu.xunta.es/fondolibros, a través da sede electrónica da Xunta de Galicia https://sede.xunta.gal. ou entregalos na secretaría do centro (horario da secretaría).
Tipos de axuda (En función da renda familiar)
Documentación a entregar:
En todos os casos:
De ser o caso:
Están publicadas no taboleiro da entrada do centro as listaxes definitivas de persoas beneficiarias dos libros de texto do fondo solidario. Este ano, segundo instrucións da Consellería, decidiuse cambiar os libros de texto de 3º e 5º de Primaria. Debido a isto, o centro non terá libros sobrantes polo que as familias ás que só se lle outorgaron 4 libros deberán mercar os dous restantes (Ciencias da natureza e Ciencias sociais) ademais do Activity book de Inglés se a mestra decidise empregalo.
Os lotes de libros serán entregados en setembro.
Lembramos que esta semana se poden recoller os vales de material na secretaría do centro. As familias que non o fagan poderán recollelos no mes de setembro.
O prazo de entrega de solicitudes de praza no noso centro abrangue desde o 1 de marzo ata o 22 de marzo.
As persoas que desexen facer a solicitude a través da web admisionalumnado terán de prazo ata o día 20 de marzo.
A documentación a entregar é a seguinte:
As prazas dispoñibles pódense consultar aquí.
CONTRATOS-PROGRAMA
Lun | Mar | Mér | Xov | Ven | Sáb | Dom |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
Xunta de Galicia - Consellería de Educación, 2013 |