Instrucións:
1. Prazo de presentación de solicitudes ordinaria de admisión.
O proceso de admisión de alumnado tramitarase mediante a aplicación informática admisionalumnado ( https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado)
O prazo de admisión abranguerá do 1 ao 20 de marzo de 2024.
2. Solicitudes
O modelo ED550B e os respectivos anexos están dispoñibles a partir da data de inicio do prazo de presentación na aplicación admisionalumnado, na sede electrónica da Xunta de Galicia e nos centros docentes onde se facilitará, de forma gratuíta, unha copia en papel ás persoas interesadas que o soliciten.
3. Forma de presentación
a) Presentación electrónica. Modelo ED550B - Anexo II e Anexo II bis, comprobación de datos e consentimento, para o que necesariamente tedes que dispoñer dun certificado de identidade e sinatura dixital ( como o certificado da Fábrica Nacional de Moneda e Timbre ou calquera outro admitido pola sede) ou un sistema de usuario e clave como Chave365.
b) Presentación presencial
Pode presentarse no centro docente indicado en primeiro lugar na solicitude.
Tamén se pode presentar en calquera dos lugares e rexistros establecidos na normativa reguladora do procedemento administrativo común.
4. As solicitudes deberán ir acompañada de ser o caso de libro de familia, sentenza de separación, documentación acreditativa do alumnado con necesidades específicas...
INFORMACIÓN
Decreto 13/2022, do 3 de febreiro
Orde o 21 de outubro 2022
Previsión postos escolares vacantes
Calendario proceso de escolarización
IMPRESOS
Solicitude de admisión en galego
Solicitude de admisión en castelá