Skip to Content

DOCUMENTOS


Nos seguintes enlaces atopanse os modelos de solicitude de:

COMEDOR ESCOLAR

TRANSPORTE ESCOLAR

COLABORACION NO COMEDOR ESCOLAR


 

 

 

Secretaría, Admisión e matriculación, Documentos organizativos, Libros de texto, Impresos, Novas

LIBROS DE TEXTO 2022/2023

 

 

 

 

ADMISIÓN ALUMNADO 2023/2024

 

 ADMISIÓN ALUMNADO 2023/2024 DO 1 ao 20 de MARZO

 

 

 

FAI CLICK NA PRIMEIRA IMAXE PARA PODER VER O PDF

 

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2021/2022

En base ás solicitudes de admisión recibidas neste centro,podemos facilitar a seguinte información:

- 4º de Educación Infantil ( 3 anos) : Todos/as os/as solicitantes están ADMITIDOS/AS.

- 5º de Educación Infantil ( 4 anos) : Todos/as os/as solicitantes están ADMITIDOS/AS.

- 5º de Educación Primaria : Todos/as os/as solicitantes están ADMITIDOS.

PROCESO DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2021/2022

1. CALENDARIO E PRAZOS

  • RESERVA DE PRAZA. 11 DE XANEIRO AO 8 DE FEBREIRO. Reserva de praza para o alumnado de 6º de EP do noso centro que desexe ser adscrito ao IES Cidade de Antioquía.
  •  
  • VACANTES. ANTES DO 1 DE MARZO. Publicación das vacantes que hai no centro
  • SOLICITUDES DE ADMISIÓN. 1 a 22 de MARZO. Presentación de solicitudes.
    • DOCUMENTACIÓN ACREDITATIVA. 10 DÍAS HÁBILES a partir dos dous días seguintes ao remate do prazo de solicitudes. 
  • LISTAXES PROVISIONAIS. ANTES DO 25 DE ABRIL. Publicación das listaxes provisionais de admitidos e non admitidos (pódese reclamar do 25 de abril ao 4 de maio)
  • LISTAXES DEFINITIVAS. ANTES DO 15 DE MAIO. Unha vez resoltas as reclamacións presentadas, publicación das listaxes definitivas de alumnado admitido e non admitido (contra esta publicación cabe recurso de alzada perante a Xefatura Territorial no prazo de un mes).
  • MATRÍCULA. DO 20 AO 30 DE XUÑO. Formalización da matrícula dos alumnos/as admitidos.

2.INFORMACIÓN XERAL

 

De acordo cos prazos establecidos na disposición adicional primeira da Orde de 12 de marzo de 2013, que regula o procedemento de admisión, comunicase o seguinte:

  • alumnado matriculado nun centro docente público ou privado concertado ten garantida a súa permanencia nel nos termos establecidos no artigo 5.1 do Decreto 254/2012, do 13 de decembro, polo tanto, o cambio de curso, ciclo, nivel ou etapa non requirirá un novo procedemento de admisión, agás que coincida cun cambio de centro.
  • Reserva de praza para o alumnado de 6º de EP do noso centro que desexe ser adscrito ao IES Cidade de Antioquía. ANEXO I (ED550A). 
    • O alumnado de 6º de Primaria que pretenda continuar estudos no instituto adscrito a este centro, IES Cidade de Antioquía, deberá presentar na Secretaría do CEIP Carlos Casares ou a través da aplicación «admisionalumnado» (https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado) o formulario normalizado (ED550A). No caso de realizar a solicitude a través da aplicación deberá presentarse o código da solicitude e o DNI do representante do alumno/a neste centro ou imprimir o documento que xere a aplicación.

* Os alumnos e alumnas que non vaian continuar os seus estudos de secundaria no centro adscrito (IES Cidade de Antioquía), terán que presentar solicitude de admisión no centro que desexen do 1 ao 20 de marzo.

  • Solicitude de admisión. O alumnado matriculado nun centro docente que desexe cambiar a outro centro, o alumnado que pretenda continuar estudos nun centro de adscrición cando o número de prazas dispoñibles sexa inferior á demanda, e o alumnado que solicite posto escolar por primeira vez, presentará a solicitude mediante o ANEXO II xunto coa documentación solicitada polo centro.

PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES

Cada alumna e alumno só poderá presentar unha única solicitude no centro no que solicite praza en primeiro lugar. O incumprimento determinará a perda dos dereitos de prioridade que poidan corresponderlle, sendo nulas todas as solicitudes que se presenten en dous ou máis centros.

O alumnado xa matriculado ten garantía de permanencia no centro. No caso de presentar unha solicitude de admisión noutro centro distinto deberá comunicalo, ao mesmo tempo, no centro de orixe.

O alumnado que ten reservada praza nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto deberá comunicar a renuncia á reserva antes do inicio do prazo de presentación de solicitudes de admisión.

 A solicitude deberá ser asinada pola proxenitora, proxenitor ou representantes legais do alumnado. No caso de separación ou divorcio, os dous proxenitores ou titores asinarán a presente solicitude, agás que aquel que formalice a instancia teña atribuída a patria potestade con carácter exclusivo mediante resolución xudicial, que se presentará coa solicitude para a súa comprobación polo centro educativo. 

As familias poderán consultar o estado de trami­tación das súas solicitudes a través da aplicación informática «admisionalumnado» (https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado) utilizando o código de solicitude e o número de DNI da persoa solicitante.

As solicitudes de admisión, presentaranse mediante o anexo II :

    • De forma presencial no centro docente.
    • A través da aplicación «admisionalumnado» (https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado). No caso de realizar a solicitude a través da aplicación deberá presentarse o código da solicitude e o DNI do representante do alumno/a neste centro ou imprimir o documento que xere a aplicación.

 

  • Formalización de matrícula. Unha vez admitido, formalizar a matrícula mediante o ANEXO III-1 xunto co resto de documentación solicitado polo centro.
  • Documentación solicitada polo centro:

                                                                                    

Punto complementaria en caso de desempate

 

Ver calendario do proceso e prazos.

Aquí poden descargarse os formularios de solicitudes e a normativa aplicable:

SERVIZOS COMPLEMENTARIOS 

  • TRANSPORTE
  • COMEDOR
  • ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES (ANPA)

Para calquera consulta póñanse en contacto coa secretaria do centro.

 

3.PLAZAS VACANTES

 

NIVEL VACANTES RESERVA*
4º EI (3 ANOS)  44  6
5º EI (4 ANOS)  7  
6º EI (5 ANOS)  12  
1º EP  13  
2º EP  Preguntar en Secretaría  
3º EP  9  
4º EP  7  
5º EP  4  
6º EP  8  

 

 
What do you want to do ?

New mail

 
What do you want to do ?

New mail

PLAN DE ADAPTACIÓN Á SITUACIÓN COVID 19 NO CURSO 2020/2021 E ANEXOS

ANEXOS

1. Plan de Continxencia

2.Relación de situacións de posible contaxio e medidas de tratamento.

3. Recollida de alumnado

4.Rexistro de Ventilación

5.Plano rotación patios INFANTIL

 

6.Plantos rotación patios PRIMARIA

PROGRAMA DE ACOLLIDA CEIP CARLOS CASARES 2020/2021

ADXUDICACIÓN LIBROS DE TEXTO 2020/2021

Para saber os libros que lle foron concedidos para o próximo curso 2020/2021,terán que mirar na listaxe do curso correspondente buscando polos catro díxitos centrais do DNI da persoa que solicitou.

Terán que mercar os libros que non aparecen na listaxe de adxudicación e os cuadernillos agás os libros de Relixión Católica que xa están no centro.

Os libros adxudicados serán entregados os/as alumnos/as polos titores o primeiro día de clase.

ADMISION DO ALUMNADO CURSO 2020-2021

 

Según a resolución da Consellería de Educación,Universidade e Formación Profesional do 07 de maio de 2020 sobre o restablecemento do procedemento de admisión de alumnado do 2º ciclo de educación infantil,educación primaria,educación secundaria obligatoria e bacharelato en centro docentes sostidos con fondos públicos para o curso académico 2020/2021.

 

AS SOLICITUDES PRESENTADAS NESTE CENTRO PARA O VINDEIRO CURSO,ESTÁN TODAS ADMITIDAS.

AXUDAS Á COMPRA DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR OU ACCEDER AO FONDO DE LIBROS PARA O VINDEIRO CURSO 2020/2021

As familias dispoñen de prazo ata o 19  de xuño para presentar neste centro

educativo as correspondentes solicitudes.

Premer no PDF para descargar a solicitude 

DESTINATARIOS

• Poderá acceder ao fondo solidario de libros de texto o alumnado

matriculado en 3º, 4º, 5º e 6º de Educación Primaria. A asignación de

libros de texto correspondente a estes cursos, farase por orde inversa á

renda per cápita da unidade familiar.

Cómpre lembrar que será requisito fundamental para acceder ao

fondo solidario, ou recibir as axudas para libros ou material escolar ter

devolto os libros, ben utilizados do mesmo fondo o ano pasado, ben

adquiridos con cargo á convocatoria de axudas para a compra de libros

de texto.

O alumnado de 1o e 2o de Primaria e de Educación Especial poderá

optar ás axudas da Consellería para a adquisición de libros, que varía

entre 140 e 210 euros segundo a renda per cápita no primeiro caso; ou de

275 euros para o alumnado de Educación Especial.

 - Renda per cápita familiar ata 6.000,00 euros: 210 euros

 - Renda per cápita familiar desde 6.000,01 ata 10.000 euros: 140

euros

 

 - A maiores establécese un vale de 50 euros para a compra de material

escolar, destinado a familias cunha renda per cápita familiar igual ou

inferior a 6.000 euros.

Normativa:

 https://www.edu.xunta.gal/portal/fondolibros

 

 

PROCESO DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2020/2021

1. CALENDARIO E PRAZOS

  • RESERVA DE PRAZA. 1 A 17 DE FEBREIRO. Reserva de praza para o alumnado de 6º de EP do noso centro que desexe ser adscrito ao IES Cidade de Antioquía.
  • DESEMPATE (27 FEBREIRO). Sorteo público anual das letras de prioridade para resolver os empates no procedemento de admisión de alumnado. 
  • VACANTES. ANTES DO 1 DE MARZO. Publicación das vacantes que hai no centro
  • SOLICITUDES DE ADMISIÓN. 1 a 20 de MARZO. Presentación de solicitudes.
    • DOCUMENTACIÓN ACREDITATIVA. 10 DÍAS HÁBILES a partir dos dous días seguintes ao remate do prazo de solicitudes. 
  • LISTAXES PROVISIONAIS. ANTES DO 24 DE ABRIL. Publicación das listaxes provisionais de admitidos e non admitidos (pódese reclamar do 25 de abril ao 4 de maio)
  • LISTAXES DEFINITIVAS. ANTES DO 14 DE MAIO. Unha vez resoltas as reclamacións presentadas, publicación das listaxes definitivas de alumnado admitido e non admitido (contra esta publicación cabe recurso de alzada perante a Xefatura Territorial no prazo de un mes).
  • MATRÍCULA. DO 20 AO 30 DE XUÑO. Formalización da matrícula dos alumnos/as admitidos.

2.INFORMACIÓN XERAL

 

De acordo cos prazos establecidos na disposición adicional primeira da Orde de 12 de marzo de 2013, que regula o procedemento de admisión, comunicase o seguinte:

  • alumnado matriculado nun centro docente público ou privado concertado ten garantida a súa permanencia nel nos termos establecidos no artigo 5.1 do Decreto 254/2012, do 13 de decembro, polo tanto, o cambio de curso, ciclo, nivel ou etapa non requirirá un novo procedemento de admisión, agás que coincida cun cambio de centro.
  • Reserva de praza para o alumnado de 6º de EP do noso centro que desexe ser adscrito ao IES Cidade de Antioquía. ANEXO I (ED550A). 

    • O alumnado de 6º de Primaria que pretenda continuar estudos no instituto adscrito a este centro, IES Cidade de Antioquía, deberá presentar na Secretaría do CEIP Carlos Casares ou a través da aplicación «admisionalumnado» (https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado) o formulario normalizado (ED550A). No caso de realizar a solicitude a través da aplicación deberá presentarse o código da solicitude e o DNI do representante do alumno/a neste centro ou imprimir o documento que xere a aplicación.

* Os alumnos e alumnas que non vaian continuar os seus estudos de secundaria no centro adscrito (IES Cidade de Antioquía), terán que presentar solicitude de admisión no centro que desexen do 1 ao 20 de marzo.

  • Solicitude de admisión. O alumnado matriculado nun centro docente que desexe cambiar a outro centro, o alumnado que pretenda continuar estudos nun centro de adscrición cando o número de prazas dispoñibles sexa inferior á demanda, e o alumnado que solicite posto escolar por primeira vez, presentará a solicitude mediante o ANEXO II xunto coa documentación solicitada polo centro.

PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES

Cada alumna e alumno só poderá presentar unha única solicitude no centro no que solicite praza en primeiro lugar. O incumprimento determinará a perda dos dereitos de prioridade que poidan corresponderlle, sendo nulas todas as solicitudes que se presenten en dous ou máis centros.

O alumnado xa matriculado ten garantía de permanencia no centro. No caso de presentar unha solicitude de admisión noutro centro distinto deberá comunicalo, ao mesmo tempo, no centro de orixe.

O alumnado que ten reservada praza nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto deberá comunicar a renuncia á reserva antes do inicio do prazo de presentación de solicitudes de admisión.

 A solicitude deberá ser asinada pola proxenitora, proxenitor ou representantes legais do alumnado. No caso de separación ou divorcio, os dous proxenitores ou titores asinarán a presente solicitude, agás que aquel que formalice a instancia teña atribuída a patria potestade con carácter exclusivo mediante resolución xudicial, que se presentará coa solicitude para a súa comprobación polo centro educativo. 

As familias poderán consultar o estado de trami­tación das súas solicitudes a través da aplicación informática «admisionalumnado» (https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado) utilizando o código de solicitude e o número de DNI da persoa solicitante.

As solicitudes de admisión, presentaranse mediante o anexo II :

    • De forma presencial no centro docente.
    • A través da aplicación «admisionalumnado» (https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado). No caso de realizar a solicitude a través da aplicación deberá presentarse o código da solicitude e o DNI do representante do alumno/a neste centro ou imprimir o documento que xere a aplicación.

 

  • Formalización de matrícula. Unha vez admitido, formalizar a matrícula mediante o ANEXO III-1 xunto co resto de documentación solicitado polo centro.
  • Documentación solicitada polo centro:

 

Punto complementaria en caso de desempate

 

Ver calendario do proceso e prazos.

Aquí poden descargarse os formularios de solicitudes e a normativa aplicable:

SERVIZOS COMPLEMENTARIOS 

  • TRANSPORTE
  • COMEDOR
  • ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES (ANPA)

Para calquera consulta póñanse en contacto coa secretaria do centro.

 

3.PLAZAS VACANTES

 

NIVEL VACANTES RESERVA*
4º EI (3 ANOS)  44  6
5º EI (4 ANOS)  14  
6º EI (5 ANOS)  14  
1º EP  0  
2º EP  9  
3º EP  7  
4º EP  5  
5º EP  9  
6º EP  9  

 

 

 

 

 

 

Distribuir contido


by Dr. Radut