Administración

Aspectos administrativos

Reunión coas familias do novo alumnado para as aulas de tres anos

O xoves 24 de xuño ás 10:00 h. terá lugar unha reunión cos pais e nais do alumnado que entrará nas aulas de tres anos o próximo curso. Celebraráse na planta baixa do edificio de Infantil.

Publicadas as listas de admitidos

Xa está exposta no taboleiro do centro a listaxe de admitidos para o próximo curso.

Todos os que figuraban na listaxe provisional están admitidos.

A matrícula formalizaráse en xuño.Para saber a documentación necesaria clique aquí

Listas de admitidos

Xa está exposta no taboleiro do centro a listaxe provisional de admitidos para o próximo curso.

A matrícula formalizaráse en xuño.

DOCUMENTACIÓN  A PRESENTAR :

Ø      3 Fotografías tamaño carnet.

Ø      1 Fotocopia da cartilla de  vacinación.

Ø      1 Fotocopia da Tarxeta da Seguridade  Social.

Ø      Certificado do colexio actual indicando o curso que están facendo (Só os alumnos de

Educación Primaria).

Ø      Fotocopia de quen ten a tutela do neno. (No caso de separación do pai e a nai)

O xoves 24 de xuño ás 10:00 h. terá lugar unha reunión cos pais do alumnado que entrará nas aulas de tres anos o próximo curso.

GUÍA DE CENTROS PÚBLICOS DO CONCELLO DE VIGO

O Concello de Vigo publica anualmente unha Guía de Centros Públicos de Ensino do concello.

Guía centros públicos Vigo