O ollo de Galileo

Blog do laboratorio

Ciencia en movimiento en nuestro centro.

Esta semana alumnos de 6º de infantil e primaria realizaron uns obradoiros sobre ciencia coa  colaboración da iniciatica Ciencia en Movimiento onde  puideron realizar moitos experimentos sobre unha gran variedad de conceptos científicos (magnetismo, enerxía cinética, propiedades da materia...) de maneira moi dinámica e divertida.

Podedes ver algunha foto dos alumnos de infantil aquí.

Podedes ver algunha foto do alumnado de 6º aquí.

Exposición Ano Internacional das legumes.

O equipo do laboratorio organizou unha exposición de diferentes obras artísticas creadas por alumnos e alumnas con motivo do ano internacional das legumes. Está situada no corredor primaria. Non dudedes en visitala!

Segunda exposición de experiencias co son.

Despois do éxito da primeira exposición de experiencias relacionadas co son que houbo no laboratorio, os alumnos e alumnas do noso cole xa están disfrutando coa segunda edición onde poder experimentar con distintos materias e experiencias onde coñocer máis sobre o son.