DEPORTE ADAPTADO_XORNADA DE SENSIBILIZACIÓN DO ALUMNADO

Hoxe mércores 13 de novembro, o noso alumnado (5º e 6º de E. Primaria) tivo a fortuna de achegarse ao DEPORTE ADAPTADO en primeira persoa, a traveso da asistencia a unha charla sobre a historia de superación relatada por dous deportistas profesionais con discapacidade (o triatleta Ángel López, e o tenista Daniel Prado). Pertencen ambos á Federación Galega de Deporte Adaptado, clube ENKI.

O alumnado vivenciou en directo todo o relativo á discapacidade e integración social dende a palabra de quen sen prevelo, e por causa de sendos accidentes de coche por exceso de velocidade, viron a súa vida dar un xiro total; que souberon reconducir e superar a través do deporte e a adicación.

Esta primeira fase da actividade (visita ao colexio), proposta polo clube ENKI de A Coruña, terá continuidade o vindeiro xoves 21 de novembro coa Actividade deportiva a desenvolver no Pavillon de As Travesas.

Diso habemos informarvos para a semana. Mentres tanto e, tras darlles as grazas a Ángel, David e Raquel Sanduende, deixámosvos un ENLACE aos minivideos e algunha imaxe do coloquio.

ESTA ACTIVIDADE TAMÉN SE INSIRE NO PROGRAMA DE PROPOSTAS QUE O COLEXIO BALAÍDOS ESTÁ A PREPARAR NAS AULAS DE INFANTIL E PRIMARIA PARA CELEBRAR O DÍA 3 DE DECEMBRO: DÍA INTERNACIONAL DAS PERSOAS CON DISCAPACIDADE.