ESTA SEMANA, TAEKWONDO!

O luns e martes desta semana temos con nós ao Clube "Yidam-Ceip Balaídos" de Taekwondo, iniciando neste deporte ao alumnado de 1º, 2º e 3º de educación primaria.

Clicade nesta imaxe e poderedes ver fotos e minivideos destes dous días

O clube desenvolve as escolas de Taekwondo "Yidam-Ceip Balaídos", que oferta a traveso da ANPA deste colexio, dirixidas a unha boa parte do alumnado que escolle esta actividade extraescolar deportiva dende hai moitos anos.

O Clube ten acadado unha grande sona e prestixio. Ten sido 5 veces CAMPIÓN DE ESPAÑA EN TAEKWONDO DE EXHIBICIÓN, 3 VECES CAMPIÓNS DE ESPAÑA POR CLUBES DE FREESTYLE, E TERCEIROS NO CAMPIONATO DO MUNDO POR CLUBES DE FREESTYLE.

Agradecemos a receptividade, predisposición e entrega dos encargados de impartir a sesión lectiva:

• José Cid Sueiro, responsable do Clube. Entrenador nacional (cinturón negro 4DAN)
  • Erim Vaamonde García (cinturón negro 2DAN), deportista cun loable palmarés: - 7º puesto Cto del mundo freestyle indiv. +18
    - Subcampeona de Europa por clubs freestyle indiv. +18
    - Subcampeona del Mundo Playa Quinteto freestyle 2018.
    - Bronce Cto del Mundo Playa freestyle indiv. +18
    - Bronce Cto del Mundo Playa freestyle pareja+18
    - Tricampeona de España de Exhibición 2013, 2014, 2016.