Investigamos sobre as flores

Así de traballadores estivemos no mes de setembro. Non hai reto que se nos resista!

Mérida lanzounos a investigar sobre as flors que escollemos para as nosas aulas e puxémonos mans á obra!!

Aprendemos un montón de cousas interesantes sobre as mesmas e agora.... preparados para o reto de outubro?

San Froilan entre as flores

Lugo está de festa!!

O alumnado festexouno enchendo o pulpo da cidade con flores preciosas elaboradas entre todos!

Feliz San Froilán!

Feliz Cumpleanos Mérida!

Onte foi o cumpleanos de Mérida, 6 anos xa!

As aulas 1 e 3 preparon un conto moi bonito sobre o Día da Parálise Cerebral, que foi o día 6 deste mes e a Mérida tanto lle gustou, que quixo compartilo o día do seu aniversario con todos nós.

Ademais, soplamos as velas, cantamos o cumpleanos feliz, comemos todos xuntos tarta e entregámosle os nosos agasallos: un montón de contos!

Recomendacións Lectoras de Outubro

Xa están na biblio as recomendacións lectoras de outubro, lecturas otoñales e de moito medo!!!

Vendimia no Santa María

Así celebramos a vendimia no cole!!!, pasámolo en grande, recollimos uvas, tocámolas, aplastámolas... e ata bebimos zume!!!, pola cara de William creo que estaba delicioso!!!

Los latidos de Yago

Hoxe é o día das persoas con Parálise Cerebral e as profes Alba e Mónica xunto con Salo, Diego, Sara, Ashley, María, Lucía e Nerea, adaptaron este fermoso conto "Os latidos de Iago" para conmemorar este día!

Precioso traballo que Mérida quere compartir con todos vós!!

O cole está cheo de flores

As flores comezan a encher os recunchos do noso cole!!! Mérida está encantada entre flores, así de chulas lucen as portas dalgunhas das aulas!!