Blogue de Mila

Graduación e Despedida

O venres despedímonos de Ángel, Hugo, María, José, Erika e Santi nun acto de graduación previo á festa de fin de curso que presentaron os seus conpañeiros Abel e Vicky...

Botarémosvos de menos rapaces!!!, desexámosvos o mellor!!!que sexades moi felices!!e a continuar o camiño!

Despedidas

Mérida despediu hoxe aos seus voluntarios de biblio con agasallos por tanta axuda!!! que disfrutedes do verán!!!

Visitas especiais para pechar o curso

Hoxe viñeron de visita os alumnos e alumnas de cuarto de primaria do CEIP Illa Verde, representáronnos o conto Un universo na túa maleta de @anameilan_ , que estaba entre o público!!!, e tamén nos cantaron Que bonito es querer, e cancións da súa propia creación.Ademáis trouxéronnos uns agasallos preciosos e despois xogamos todos xuntos!!!

Bonito é para nós compartir momentos con vós e disfrutar das vosas visitas!!!

moitas grazas por vir!!!

FLORECENDO

O pasado xoves Abel, Jeni, Marta, Felipe e Santi foron ao @ceipillaverde a ensinarlles cómo plantar leitugas en Jiffis aos alumnos/as de 4 anos, ademáis leváronlles de agasallo unha planta de tomates para o seu horto, foi unha experiencia maravillosa!!!, e con ela estrearonse nas tarefas dentro da súa empresa Florecendo!!!, xa podedes seguilos no seu instagram!!!, veredes que fan cousas maravillosas!!!

Visita de Tarbi e Ana Meilán

Día do Fútbol Feminino

hoxe é o día do fútbol feminino, para conmemoralo onte acompañáronnos Iria e Marta do Club Deportivo Lugo, foi unha mañá xenial, conversamos, sacamos fotos, firmaron fotos dedicadas, e ata xogamos un partido con elas. Foi unha mañá na que desfrutamos moitísimo, e aprendimos moitos valores, entre eles que o fútbol como calquera deporte pode ser tamén cousa de chicas!!!

Feliz día a todas as futbolístas!!!

Recomendacións Lectoras de Maio

Fixéronse de rogar pero aquí tedes as recomendacións lectoras de Mérida para Maio, Emocións, Familias, Maios, Abellas, e Luisa Villalta, a nosa homenaxeada nas Letras Galegas.