Voz Natura

As abellas

As aulas 1, 3 e 7 levamos a cabo un proxecto das abellas no que aprendimos como é o seu proceso, que tipos de abellas hai, en onde viven, a que se adican...

Ademais, recollemos as flores das que collen polen para velo ben de cerca e probamos a mel que elas fan, estaba boísima!

Está a piques de chegar o verán

O curso está a piques de rematar e chega a entrada do verán!

Hoxe, as aulas 1 e 3, indagaron nunha instalación de verán desfrutando do mar o máis cerca posible!

Metemos as mans en auga fresquiña, tocamos e xogamos coa area da praia, puxémonos as nosas mellores galas cos gorros e as gafas, preparamos o donut para aguantarnos ben no mar... e ata botamos crema solar!

Ademais, no verán despois da praia sempre se desfrutou de algo de festa e uns granizados ben ricos! Probamos uns riquísimos e bailamos un montón!

Día do vento

A semana pasada foi o día do vento e así de ben o traballaron nas aulas esta semana!!!

Que o vento vos leve a cumplir todos os vosos soños!!!

Abrazamos as árbores

O Día do Medioambiente ademais de limpar o noso océano, démoslle moitas apertas as árbores do cole!!

Mirade que bonitas quedaron!

Día mundial da reciclaxe

O 17 de maio foi o Día da reciclaxe, e así estiveron traballando nalgunha das aulas.

Aprenderon a reciclar e incluso algunha fixo ata papel reciclado!

Gran traballo rapazada!

FLORECENDO

O pasado xoves Abel, Jeni, Marta, Felipe e Santi foron ao @ceipillaverde a ensinarlles cómo plantar leitugas en Jiffis aos alumnos/as de 4 anos, ademáis leváronlles de agasallo unha planta de tomates para o seu horto, foi unha experiencia maravillosa!!!, e con ela estrearonse nas tarefas dentro da súa empresa Florecendo!!!, xa podedes seguilos no seu instagram!!!, veredes que fan cousas maravillosas!!!

Día do té

O martes foi o Día do té e as aulas 1 e 3, conmemorámolo dun xeito moi chulo!

Recolectamos un montón de infusións: roiboos, manzanilla, frambuesa, de naranxa... e moitas máis!

Ulímolas, probámolas e pintamos con cada unha delas facendo un paisaxe primaveral.

Botade un ollo!

Os maios

O alumnado das aulas 5, 6 8 e 9 celebraron un contacontos O Maio, con versos de Curros Enríquez e aproveitaron para facer os seus e coñecer as diferentes plantas galegas.

Ademais, cantaron e bailaron moito!

Elaboramos receitas

Queredes aprender algunha receita cos alimentos da nosa horta?

Aquí tedes algunha de elas, esta rapazada é toda unha experta!!!

Ata se animaron a probalas!

Día do Universo

Este luns 29 de Abril foi o Día do Universo e nós decidimos desfrutar un pouquiño del a través de actividades sensoriais.

Ademais, coñecimos os planetas, a súa orde, a lúa, observamos a través dun telescopio... aprendimos un montón de cousas do noso universo!