Aprender a escribir... escribindo con Chema Gómez de Lora

Para conmemorar o Día das Bibliotecas Escolares, o alumnado de todos os cursos do noso centro participará na semana que vén nun Taller de Escritura Creativa impartido por Chema Gómez de Lora e organizado polo Departamento de Lingua Castelá e a Biblioteca.

O escritor, dramaturgo e profesor de Filosofía e de escrita creativa xa estivo connosco no curso pasado para guiar os rapaces e as rapazas nunha incursión pola arte dramática que deu os seus froitos coa elaboración de textos teatrais así como as súas posibilidades representativas.

Chema Gómez de Lora é licenciado en Filosofía, posúe un Máster en Guión, Historia e Estética do Cinema pola UAM e foi profesor de Estética en la Universidad Politécnica de Madrid, ademais de mestre de Filosofía en diversos centros de secundaria. Ademais, publicou diversas obras de lietartura infantil e xuvenil e ensaios de arte. O seu interese pola pedagoxía e a arte, ou por como ensinar as artes, está detrás da multitude de seminarios e obradoiros que impartiu sobre animación á lectura, a didáctica da escrita creativa ou de arte e literatura, tamén en Museos como o Thyssen ou o Guggenheim.