Con esta interesante charla José Sixto García, exdirector do Instituto de Medios Sociais e profesor da USC, inaugurou o pasado luns as III XORNADAS DE ORIENTACIÓN organizadas polo Departamento de FOL.
Dunha maneira moi amena, o profesor Sixto explicounos que a marca a asociamos inconscientemente cun LOGO que identificamos perfectamente sen necesidade de letras, todo porque estamos a mercé do traballo e bombardeo permanente da mercadotecnia e a publicidade.
Pero o LOGO non só identifica a marca, tamén identifica os seus valores para diferenciala da competencia. Por iso é tan importante o facer BRANDING (proceso mediante o cal se constrúe unha marca). Comprende o desenvolvemento dun conxunto de atributos e valores polos que a marca será automaticamente identificada polo seu público.
Así, o logo de 4 aros de AUDI identificámolo automaticamente cun coche premium (obxecto de desexo) e o rombo de RENAULT cun coche xeneralista.
E que pintan en todo este proceso as redes sociais?
Por que xogan un papel crucial no facer BRANDING. Na moderna mercadotecnia dixital o usuario é o rei, e as redes sociais cobran un papel importantísimo para coñecer as súas preferencias e influír nel.
O principal problema é que non nos damos conta.
Theme by Danetsoft and Danang Probo Sayekti inspired by Maksimer