STEMbach: defensa dos proxectos de investigación

2 de febreiro de 2022.

O pasado 2 de febreiro, o alumnado do programa STEMbach (Bacharelato científico de excelencia) defendeu as súas memorias de investigación, nun acto celebrado no salón de actos do Centro de Investigacións Científicas Avanzadas (CICA) da Universidade da Coruña.

Ao longo da tarde, os tribunais académicos foron avaliando os traballos de investigación froito de dous anos de adicación por parte de alumnos/as, docentes do Eusebio, e investigadores da Universidade da Coruña.

A comunidade educativa do IESP Eusebio da Guarda agradece a alumnos/a e docentes, e aos seus titores/as na Universidade pola súa perseverancia para levar adiante os seus traballos nas conidicións, e quere felicitalos pola excelencia dos seus traballos.

No enlace pódense atopar a relación de traballos e participantes na promoción StemBach 2020/2022 do Eusebio da Guarda.

Se algunha persoa estivera intersesada nalgún dos traballos, ou desexara información sobre o programa pode poñerse en contacto connosco no seguinte enderezo electrónico: stembach.eusebio@gmail.com

Relación de traballos:

Vídeo coas entrevistas realizadas polo alumno de 4º de ESO Santiago Vilas Subirán:

Fotos:

Tribunais Stem_Cica 2 Febreiro 2022.pdf113.91 KB