Exposición e concurso « Connais-tu la France ?

Como en anos anteriores, unha vez que remata o primeiro trimestre do curso e logo de ter adquirida  ao longo deste tempo diversa información , o alumnado de francés 1ª e 2ª lingua de 1º de ESO acaba de inaugurar a súa exposición:  "Connaissez-vous la France?" Este traballo de "collage" dará lugar a un concurso onde as mellores presentacións recibirán unha pequena recompensa ao seu esforzo.

O percorrido da exposición acolle as diversas rexións e colectividades francesas dentro e fora do Hexágono.

Bravo polos nosos alumnos que amosaron un grande interese e esforzo no coñecemento da cultura rexional francesa, na seu primeiro ano de aproximación á lingua de Molière. Moitas grazas  aos seus profesores  Alejandro Carrillo Rubio e María José Barreiro Seoane.

As votacións tiveron lugar ao longo desta semana e os gañadores daranse a coñecer o luns, día 20 de decembro. Agradecemos a todo a alumnado de cursos superiores que se acercou a votar ao igual que ao profesorado participante co fin de elixir os mellores “collages” .

Departamento de francés

17 de decembro de 2021