Actividades Plan Proxecta

Sexualización da vestimenta

A continuación podedes ver o traballo do alumnado de 2º PMAR sobre a sexualización da vestimenta dentro do Proxecta de Igualdade.

A proporcionalidade do corpo humano ao longo da historia

Outro traballo elaborado dentro do Proxecta de Igualdade, neste caso en Matemáticas orientadas ás ensinanzas académicas en 3ºESO C.

GUÍA SOBRE IDENTIDADE DE XÉNERO E PREVENCIÓN DE VIOLENCIAS MACHISTAS

Presentámosvos a nosa "Guía sobre identidade de xénero, prevención contra o maltrato e as violencias machistas". Neste documento elaborado polo grupo de traballo de Igualdade do centro podedes atopar información diversa para identificar a violencia de xénero e desemitificar o amor romántico. Tamén podedes achegarvos a cuestións básicas relacionadas coa identidade de xénero e as relacións afectivo-sexuais.

Agardamos que esta guía nos sirva de base como punto de partida para a información, a reflexión e a sensibilización destes temas no noso instituto. Asemade, esta será a unha das moitas iniciativas que levaremos a cabo nos próximos cursos para facer do centro un espazo seguro e tolerante.

Cambios no corpo da muller

Velaquí temos outro proxecto da man do departamento de Bioloxía feito polo alumnado de 3º ESO B dentro do Proxecta de Igualdade. Neste caso o alumnado traballou na observación dos cambios do corpo feminino ao longo da vida.

Álbum: Curso 2021/2022 -> Cambios no corpo feminino

A igualdade en publicidade

O departamento de Economía fixo unha interesante proposta de investigación ao seu alumnado de 1º de bacharelato sobre igualdade na publicidade, o tratamento da imaxe feminina nos medios, a hipersexualización da infancia...

Velaquí tedes os resultados nos arquivos adxuntos.

Publicidad infantil sexista

Igualdade na publicidade

A publicidade

A evolución do corpo feminino

Dentro do Proxecta de Igualdade o alumnado de 1º ESO realizou un traballo sobre a evolución do corpo das mulleres. Neste caso a actividade xurdiu da colaboración dos Departamentos de Bioloxía, Lingua Castelá, Debuxo e Inglés.

Álbum: Curso 2021/2022 -> Evolución corpo feminino

Debatemos no proxecta

Dentro do programa de actividades para o Proxecta de Igualdade o alumnado de 4º ESO A estivo preparando e levando a cabo uns debates centrados na temática do corpo, a imaxe e a igualdade. En primeiro lugar traballaron o tema da influencia dos filtros e a cirurxía estética sobre a visión do propio corpo. En segundo lugar discutiron se hai prendas opresoras do corpo feminino, que discriminan ou sexualizan a quen as leva (por exemplo, o burka ou o tanga). O último debate tratou os pros e contras da abolición da prostitución, polémica que nos levou a pensar na libertade que cada individuo ten de decidir sobre o seu propio corpo.

Álbum: Curso 2021/2022 -> Debate proxecta

¿Deben as prendas deportivas responder a cuestións distintas da optimización para o desempeño da actividade física?

Esta é unha das cuestións plantexadas polo Departamento de Educación Física para reflexión do alumnado de 4º ESO dentro do Proxecta de Igualdade.

Con este traballo, intentamos que o noso alumnado reflexione sobre o sexismo na vestimenta deportiva das mulleres. Dita vestimenta pode ser asociada a unha sexualización da muller ou a un contexto cultural. A base esencial non é a vestimenta en sí, senón a incapacidade de elixir libremente entre diferentes opcións. En países islámicos as deportistas teñen a obriga de levar burka. Nalgúns deportes teñen a obriga de levar determinadas prendas.

Women who made a difference

A continuación podedes ver os traballos feitos en 4º ESO A para o Proxecta de Igualdade desde o Departamento de Lingua Inglesa. A temática enmárcase dentro das mulleres que tiveron que loitar para poder desenvolver tarefas propias de homes segundo a sociedade da súa época.

Todas elas son mostra da superación e afouteza das mulleres ao longo da historia.

O corpo feminino modificado

Os Departamentos de Debuxo e Xeografía e Historia fixeron un traballo colaborativo de investigación sobre os diferentes accesorios empregados na vestimenta para modificar o corpo feminino ao longo da historia.

Podedes premer na seguinte ligazón para ver os traballos con detalle:

O corpo feminino modificado... Doe!

Álbum: Curso 2021/2022 -> O corpo feminino modificado