Rúa Emilia Pardo Bazán, nº 33, Allariz

ies.allariz@edu.xunta.gal

Recomendamos

Historias do "COVID 19"

Son moitas as historias, sentimentos, sensacións.. que se viven nos nosos fogares nestes momentos de confinamento. Nesta Semana do Libro, desde a Biblioteca e o Departamento de Lengua Española, compartimos con toda a comunidade educativa un marabilloso texto escrito por unha alumna de 3º ESO A, Lucía Xiao, que é realmente conmovedora: ¿Covid-19 se escribe con b o v?

"Sentada delante de este escritorio me encuentro,

con mis negros cabellos revueltos y la mirada perdida en sueños"

Podes ler o texto completo no documento adxunto.

Alumnado GAÑADOR do concurso de Microrrelatos "Quedarse en casa"

Iniciamos a Semana do libro (20-24 abril) publicando os textos gañadores do Concurso de Microrrelatos "Quedarse en casa" organizado polo Departamento de Lengua Española en coordinación coa Biblioteca do IES de Allariz.

1º PREMIO: Xabier Varela Iglesias (1º Bach B): "Días de Confinamiento"

2º PREMIO: Gonzalo Quintas (4º ESO A): "El Fin"

3º PREMIO: Nerea González (4º ESO A). "Sen título"

Parabéns aos gañadores e a tod@s @s participantes. No documento adxunto podedes ler os tres textos.

Homenaxe á poetísa Luz Pozo Garza

Esta mañá recibimos a triste noticia  do falecemento da poetisa Luz Pozo Garza

2 de Abril: "Día Internacional do libro Infantil e Xuvenil"

Hoxe, 2 de abril de 2020, celébrase o "Día Internacional do Libro Infantil e Xuvenil"

Desde as Bibliotecas Escolares de Galicia, séguese traballando, aínda desde a casa.

Eva Cid Rivas comenta "O MEU NOME É NINGUÉN" de Manuel Esteban

O pasado 4 de febreiro  un grupo de alumn@s de 3º ESO e 1º de bacharelato do noso centro, asistiron, xunto con outros centros da provincia,  á tertulia literaria no Liceo de Ourense sobre a obra O meu nome é ninguén e ao posterior encontro co seu autor Manuel Esteban.

Eva Cid Rivas, alumna de 1º de bac,  fixo un brillante comentario que se pode ver no documento adxunto.

A Biblioteca do IES segue a traballar!

A pesar dos difíciles momentos polos que estamos pasando, desde a BIBLIOTECA do IES de ALLARIZ, seguimos traballando para ofrecerlle a toda a comunidade educativa novidades e información sobre RECURSOS relacionados coa LECTURA e a CULTURA en xeral (cine, arte, libros, música...) que poidan acompañar nestas longas xornadas de cuarentena. Pódense consultar tamén nos arquivos adxuntos.

INFORMACIÓN IMPORTANTE BIBLIOTECA

A pesar dos difíciles momentos polos que estamos pasando, dsde a BIBLIOTECA do IES de ALLARIZ, seguimos traballando para ofrecerlle a toda a comunidade educativa novidades e información sobre actividades relacionadas coa LECTURA E A CULTURA EN XERAL (cine, arte, libros, música...) que poidan acompañar nestas longas xornadas de confinamento.

Pódense consultar en ADXUNTOS.

Día 3 de Decembro: "DÍA DA DISCAPACIDADE"

Hoxe, 3 de dembro, celébrase o DÍA DA DISCAPACIDADE.

Desde a BIBLIOTECA do noso centro queremos facerlle unha homenaxe a esas

persoas que loitan cada día para sobrevivir, afrontando as dificultades con valentía.

Pódense consultar libros e películas relacionadas co tema.

Guía de Lectura de Nadal 2018

a estamos no Nadal e é tempo de lecer e de descansar do traballo realizado durante este trimestre.

Desde a Biblioteca queremos animarvos a que disfrutedes das vacacións na compaña dun bo libro. Para iso organizamos unha campaña de Nadal no que cada membro da nosa comunidade educativa pode levar ata 5 libros durante un periodo dun mes (11/12/18-11/01/19).

Para axudarvos nas vosas eleccións elaboramos esta guía de lectura na que aparecen títulos suxerentes e atractivos para todos os gustos e idades

PRESENTACIÓN DO LIBRO "O MUNDO SECRETO DE BASILIUS HOFFMANN"

O vindeiro luns. 16 de novembro, farase no salón  de actos do noso centro de 16:50 a 17:40 a presentación do libro

O mundo secreto de Basilius Hoffman. O ladrón de soños (club de lectura de 3º e 4º ESO)