APA

Benvidas, familias!

A Asociación de Familias de alumnas e alumnos Vilanova, queremos darvos a benvida a este curso 2024/2025.

Afrontamos con especial ilusión este novo camiño no I.E.S. de Allariz. Pensamos que é fundamental tecer rede entre as familias, nesta etapa tan importante para as nosas fillas e fillos.

Respecto, empatía, inclusión son as bases para unha boa convivencia na comunidade educativa e a nosa participación contribúe á mellora da comunicación entre alumnado, profesorado e familias.

Como nos organizamos?

Como en calquera asociación, existe unha xunta directiva que se encarga da burocracia, xestión de recursos, tesourería e labores organizativas, entre outras. Actualmente, está formada por 5 persoas:

• Lola Conde Fidalgo:                                  Presidenta
  • Marcos Pérez de Mendiguren Martínez:       Vicepresidente
  • Beatriz Seara Seara:                                 Secretaria
  • Rebeca Bande Enríquez:                            Tesoureira
  • Carlos Airas Cota:                                     Vocal

Animámosvos a participar inscribíndovos como socias. Podedes facelo xa na seguinte ligazón:

Próximamente publicaremos a data da primeira asemblea á que agardamos que poidades asistir.

Contamos con vós!

« Outubro 2024 »