PROXECTO DA BIBLIOTECA ESCOLAR CURSO 2015-2016: "FALANDO DE SOLIDARIEDADE"

O vindeiro 29 de outubro,, ás 20:00 H preséntase no Fogar do Maior, o Proxecto "Falando de Solidariedade"no que participan varios centros escolares: CEIP Padre Feijoo de Allariz, CEIP Padre Crespo de Xunqueira de Ambía, IES Cidade de Antioquía e IES de Allariz.
Esta actividade faise coa colaboración do concello de Allariz e outras entidades locais.

Este proxecto iníciase cunha charla a cargo do doctorManuel Garrido Valenzuela sobre o traballo que leva realizando desde hai varios anos en Bolivia e que supón o punto de partida do proxecto que se vai desenvolver en diferentes centros durante este curso escolar.

O obxectivo é traballar co noso alumnado a "solidariedade" en todos os ámbitos, realizando traballos de investigación e actividades de distinto tipo ao longo do ano que lles permita ir conciencíandose da realidade do mundo que os rodea e os axude a ser mellor persoas, obxectivo clave da educación.