Decembro 2015

PRESENTACIÓN DO CALENDARIO SOLIDARIO AXUNICA

Como tódolos anos, o alumnado de 1º ciclo da ESO participou na elaboración do CALENDARIO SOLIDARIO AXUNICA, guiados pola nosa compañeira Olga, que desde hai 30 anos colabora cos seus alumnos nesta causa.
O debuxo elixido do noso centro foi realizado por un alumno de PDCII, IÑAKI RIVERO.
Este ano ademais dedícase a "Manuel María", autor homenaxedado nas Letras Galegas e que aparece tamén no calendario.
Quíxose lembrar tamén o desastre ocorrido en Francia, cunha imaxe en homenaxe ás víctimas.
Desde a Biblioteca queremos felicitar tanto ao alumnado coma o profesorado que colabora neste proxecto polo seu traballo e dedicación.

Grazas a todos aqueles alumnos que se comprometen a vender o calendario para recadar fondos para esta causa.

REUNIÓN CLUB DE LECTURA 2º CICLO

Os alumnos do club de lectura de 2º ciclo de ESO reuníronse coa súa profe para comentar as obras que leron durante este trimestre sobre literatura fantástica.
Aproveitaron a presentación da obra "O mundo secreto de Basilius Hoffman" e tamén a exposición sobre literatura fantástica que estivo no centro durante o mes de novembro.