Investigamos nomes de árbores

Queridas familias: Conmemoramos estos días unha data moi importante a nivel escolar que é o día das Letras Galegas,  para homenaxear a aquelas persoas que destacasen pola súa creación literaria en idioma galego ou pola súa defensa da devandita língua.

É por iso que dende o equipo de biblioteca queremos facervos unha proposta para traballar co alumnado a nivel familia. Esta proposta consiste en investigar, tendo en conta a súa presenza na literatura galega, nomes de árbores e  tamén arbustos tanto froiteiros como non.
      Deberedes buscar o nome da árbore en castelán e a súa equivalencia en língua galega. Xunto co nome da especie podedes engadir o nome do froito, se procede, xunto cunha imaxe ou debuxo.

Se vos animades,podedes facelo en un documento de word ou ben nun folio e  enviades  o documento co debuxo ou fotos o noso correo electrónico antes do 31 de maio a: bibliotecarainaarangonta@gmail.com

Moitas grazas pola vosa colaboración.

Equipo de Biblioteca.