Vídeos de Intercentros 2009

Intercentros 2009

Un caso verídico (con Andrea, Tatiana e Ángel)

Intercentros 2009

Amar pode matar - (Adrián e Bruno)

Achegamos o texto do rap en pdf

Santo Domingo de la Calzada,
onde cantou a galiña despois de asada
(4º/3º de ESO)

24/04/2009

Onte recibimos na web tres vídeos das actuacións da ESO en Intercentros. As gravacións volven a ter problemas co son e a estabilidade da cámara como o ano pasado, pero teñen un gran valor documental. Podedes facer clic nas fotos para ver os vídeos, aínda que os arquivos son bastante grandes e a súa descarga será lenta; hai fotos adicionais na Galería. A maior sorpresa para nós foi descubrir que se fai hip-hop no Feal. Temos esperanzas de recibir tamén imaxes das actuacións de Primaria e Infantil durante os próximos días.

O Equipo de Normalización e Dinamización Lingüística agradece a todos os alumnos e alumnas do CPI do Feal a súa participación no XX Certame Intercentros do Concello de Narón e felicita a todos pola súa actuación. Este equipo tamén quere dar as grazas ao profesorado que traballou co alumnado participante.

Xa podemos publicar a relación de premiados do noso centro:

• O alumnado de 6º A de Primaria na modalidade de teatro, coa obra "O señor Piñeiro".
  • Andrea, Tatiana e Ángel de 2º de ESO, na modalidade de teatro, coa obra "Un caso verídico".
  • Adrián e Bruno de 3º de ESO, na modalidade de canción, coa titulada "Amar pode matar".
  • Rocío Soler de 4º de ESO, na modalidade de poesía, con "Nos teus ollos sumerxida".

Moitas grazas!!

Intercentros_2009_2_ESO.wmv6.42 MB
Intercentros_2009_3_ESO.wmv11.98 MB
Intercentros_2009_4_ESO.wmv17.71 MB