Libro de visitas 2008

O Libro de visitas xeral desta web comezou a funcionar no último trimestre de 2008. Aquí quedarán gardadas tódalas mensaxes publicadas neste primeiro ano do Libro, aínda que hai comentarios de 2008 en moitos outros artigos que abriran esta posibilidade.

Adela

Tengo que dar las gracias por todos los mensajes de mis alumnas y alumnos que me han llegado estos días: de Rebeca y 4º Diver a través de este libro de visitas, de 4º A  a través del correo electrónico, y de 4º B también a través de sus blogs personales que habíamos abierto en clase. Tampoco me olvido de los detalles que tuvieron Mar, Paloma y José a través de esta web, ni en general de toda la gente que sé que se alegró de la llegada de Adela a este mundo. Un abrazo para tod@s.

Ángel

Todos los de 4º diver

FANNY,MARCO,CARLOS,IVAN,JUANKA,SANTI,ADRIAN,BRUNO Y CECY.

*Rebee__-*

Olas*
darle las
feliiciidades a Angel*(y famiiliia)*

y Q disfrute Q pRontO crecen*
jiii!

besOs*

para os profes

Hola soy Beni, quería daros las gracias por tantos años juntos, para mí no hay unos profesores como vosotros, en especial Víctor y Paloma que fueron los mejores tutores que tuve, y que aunque decidí irme y no seguir estudiando porque quería trabajar, les agradezco toda su insistencia para que no dejara de trabajar y que si algún día me arrepiento, os aseguro que me acordaré de vuestros consejos.

Gracias por todo. Un beso

Grazas

Moitas grazas por escribirnos, Beni. Alégrame que te lembres de nós dese xeito e pensa que sempre estarás a tempo de seguir estudando. Que che vaia moi ben na túa nova vida. Bicos.
Paloma

Noraboa pola páxina e polo voso esforzo que nela demostrades

Son Gonzalo Rodríquez, membro da Asociación de Amig@s do Teatro Jofre. Na Tertulia-Presentación da obra de Teatro "Unha primavera para Aldara", gracias a unha colabouradora desta páxina, entereime que nela hai tamén unha preocupación pola difusión e promoción das actividades culturais da comarca. É moi alentador comprobar que alguén máis coíncide nos mesmos fins da nosa Asociación: "Promocionar e divulgar as actividades de Música e Artes Escénicas, no noso caso, as que se realizan no Teatro Jofre.

A AATJ edita todos os meses un boletín electrónico "PREVIAS do Teatro Jofre (que distribuimos por correo electrónico) con información dos distintos espectáculos que se presentan cada mes. Se alguén desexa recibilo non ten máis que poñerse en contacto con nós a través do correo electrónico.

Para rematar, voume poñer algo sentimental. Decirvos que para mín, é unha dobre alegría atoparme con esta páxina tan ben feita, pois son fillo de Dositeo Rodríguez, mestre que penso que tamén contribuiu ao desenrolo do Colexio do Feal.

Repito, NORABOA

GRAZAS

Son Mar González e quixera dar as grazas a don Gonzalo Rodríguez polas palabras de ánimo e recoñocemento ao traballo que se fai desde esta páxina do CPI do Feal. Estaremos encantados de recibir o boletín do AATF para incluir as súas recomendacións nesta web. Espero que non decaiga o ánimo nese intento de difundir e impulsar as distintas artes escénicas, pese a que a resposta do público non sempre sexa a esperada. Un saúdo.

David

Bueno, aunque yo sigo en el Feal me parece k es un colegio en el que los profes tienen demasiada paciencia y k se molestan en explicar. Las mejores profes sin duda son Mariluz, Amalia y Verónica, y profes Manolo Corredoira. Son los k me or me caen. Espero k el Feal dure mucho años más. Besos

Hola, soy Fanny!!

Ahora tendria q estar atentiendo en clase pero al ver esta página q tantos recuerdos me trae...pos os dejo mi firma!!
aki en el trasancos es todo muy diferente...m gustaria tanto volver para ahí..no os lo podeis imaginar!!jejeje si ahí nos quejabamos vuestra aki...es algo inexplicable..sino atiendes, buscate la vida...y ahí os molestabais en splcarlo las veces q haga falta...no sé kisieramos volver para ahí...creo q lo de administrativo no es lo mío...
Maria Anca...q sepas que lo de mecanografía que tanto nos machacaste (en 4º de diver el año pasado) m valió la pena pero aquí nos dan mucha + caña!!!pero se agradece tu esfuerzo profe!!!
wno espero q sepais q fanny soy e!??jijiji
un beso y un saludo para todos!!!!

A profe (María Anca)

Graciñas, Fanny!
A verdade é que no fondo,lamento que nos botes tanto de menos...porque iso significa que non estás moi ben aí!
De todas maneiras, pensa que cando estabas aquí isto tampouco che parecía ningunha marabilla. Dáte un tempo. Todos o necesitamos para adaptarnos aos cambios. Ademais, o curso acaba de comezar. Se máis adiante segues pensando que o Administrativo non é o teu, fala co orientador/a do centro ou vente por aquí e falas con Susana.
Un bico!