PROGRAMA CONVIVE-T

CONVIVE-T.

A escola, como unha das grandes institucións sociais que é, ten a obriga de ser un ámbito de convivencia pacífica, democrática e respectuosa dos dereitos de todos os seus integrantes, pois só así adquire significado a tarefa educativa. En consecuencia, todas as accións que se poñan en marcha para xerar un clima de seguridade, respecto e confianza no contexto escolar logran que se fomente no alumnado unha mellora da convivencia, promovendo un sentimento e interese pola diversidade de calquera índole.

3.1. Descrición da actuación

Desenvolveranse medidas que favorezan o clima escolar e as relacións entre os membros da comunidade educativa, actuacións preventivas de condutas violentas ou discriminatorias, actuacións de acollida nos centros educativos, a conciliación ou mediación escolar, a xestión de conflitos e outras accións similares.

3.2. Obxectivos

a) Identificar as incidencias relacionadas coa convivencia no seo da comunidade educativa.

b) Promover un axeitado clima de aula e de centro, considerando as relacións globais entre todos os membros da comunidade educativa.

c) Mellorar a competencia social e cívica (CSC).

d) Impulsar a participación colaborativa das familias e doutras institucións e entidades na mellora da convivencia escolar.

e) Promover medidas que fomenten a convivencia positiva.