APADRIÑAMENTOS CIENTÍFICOS: OS VECIÑOS QUE NON VEMOS

Terceiro Trimestre

(Os veciños que non vemos)

Todos/ as coñecemos aos nosos/ as veciños/ as. Eles viven porta con porta e podemos velos un día si e outro tamén. Eso si, aínda que non os vexamos sabemos que están aí, que existen. Pero, realmente coñecemos a toda a nosa veciñanza? Eu coido que non e, grazas aos avances da ciencia e a tecnoloxía, actualmente contamos con instrumental especializado que nos permite observar microorganismos vivos que son invisibles a simple vista e que comparten connosco a súa área de crecemento e desenvolvemento.
Durante o terceiro trimestre os/ as alumnos e alumnas 3ºEP, 4ºEP, 5ºEP e 6ºEP realizaron unha serie de actividades para averiguar que tipo de veciños invisibles ao noso ollo conviven connosco. Démoslles de comer e esperamos a ver se eran quen de amosarse. Os resultados obtidos aparecen a continuación!!!
Dar a grazas tamén ao alumnado de 4ºESO que se encargou de realizar as tincións necesarias para poder observalos máis polo miúdo no microscopio.
 VER MÁIS FOTOS
VECINOS.jpg1.19 MB