A MULLER NAS PROFESIÓNS STEM, MESA REDONDA

18/03/2019

O CPIP de Castroverde agradece a Nieves e Carmen, exalumnas deste centro e enxeñeiras que compartiran a súa experiencia académica e laboral Unha experiencia positiva que da exemplo de que as mulleres poden ter éxito, dirixir equipos e desenvolver proxectos de todo tipo: vías de comunicación, hidráulica, instalacións de hospitais, proxectos innovadores para frenar a radiación, para a transmisión de calor, relacionados co mundo agrícola,...

Esta actividade que foi unha excelente referencia tanto para as alumnas coma para os alumnos e esperamos que os anime a ver o apaixoante mundo das enxeñerías e a utilidade das matemáticas, a física, a tecnoloxía,... e a seguir formándose ao longo de toda a vida.

feminismo.jpg96.64 KB