PRESENZA DE VITAMINA C NOS ALIMENTOS

Os alumnos/as de 6º de primaria, coa colaboración dos alumnos/ as de 3º de ESO, realizaron a actividade de laboratorio correspondente ao segundo trimestre: PRESENZA DE VITAMINA C NAS FROITAS.

Para investigar a cantidade relativa de vitamina C nas distintas mostras, empregouse como referente unha solución de Redoxón de concentración coñecida e, como indicador, unha solución de Indofenol que perde a súa cor azul en presenza da Vitamina C.

O alumnado observou que canto maior sexa a cantidade de vitamina C presente na mostra, menor será a cantidade que hai que engadir para decolorar a solución de indofenol. Rematado o estudo, o alumnado ordeou os resultados obtidos por orde de maior a menor contido en vitamina C.

vitaminac.jpg828.65 KB
vitaminac.jpg2.48 MB