DENDE AS PARTÍCULAS SUBATÓMICAS ATA AS GRANDES MÁQUINAS: EN BUSCA DOS PROTAGONISTAS DAS NOSAS VIDAS

O CPI de Castroverde comprácese en invitar a todas aquelas persoas que o desexen a esta conferencia que estará impartida por Pablo Calderón, ex-alumno do CPI de Castroverde. Pablo Calderón ademais de estudar Enxeñería Aeroespacial  estivo un ano investigando na UAM, en concreto no Laboratorio de Óptica Non Lineal e en colaboración co CMAM no campo da fotónica e da óptica electromagnética co obxectivo de dobrar a frecuencia da luz mediante o efecto túnel cuántico. Forma parte de FuVe, que é unha asociación aeronáutica ca que compiten  en EEUU, Maryland, cun autoxiro drone, e foron os únicos representantes de Europa na competición de AUVSI.Tamén estivo estivo en "Empresarios Agrupados" traballando en investigación da enerxía nuclear (fusión nuclear) e para o ITER.

A conferencia terá lugar o 19 de decembro de 2014 a partir das 13.25 horas. Está aberta a todas aquelas persoas que, xunto co alumnado de ESO, teña interese nestes temas.

Agradecemos o esforzo altruísta e desinteresado de Pablo Calderón que vai divulgar conceptos de ciencia que van desde a física cuántica ata a a enxeñería aeroespacial.

Achegamos no seguinte enlace un enderezo que nos remite para irnos introducindo no MUNDO CUÁNTICO.