Documentos para a Xestión da Calidade 2023-24(v.9.04)
Aquí podes atopar as orientacións e documentos para desenvolver o teu traballo no CIFP Ánxel Casal- Monte Alto. Para abrir os vídeos, premer co botón dereito na ligazón e seleccionar "Abrir ligazón nunha nova pestana". Actualización realizada o 9 de Xaneiro do 2024.
Actividade
|
Descrición
|
Prazo
|
Documento
|
Programa os teus módulos |
Elaborar
a programación |
15/30 de
setembro |
Plataforma
de programacións |
Versión en papel módulo proxecto |
|||
Revisar a
programación cando corresponda |
|
Plataforma
de programacións |
|
Informar ao alumnado |
1ª semana do curso |
Resumo da programación
|
|
Propon actividades complementarias |
Propor
actividades
complementarias para os seus grupos |
15 de outubro |
Documento de proposta
|
Crea o teu caderno
de aula (curso 2023-24) |
Incorporar
fotos, enderezos e
outros datos |
1ª
semana do curso |
Formato libre (o que segue é un
posible formato) |
Portada do caderno |
|||
Información xeral do
caderno |
|||
Calendario do
curso |
|||
Horario do profesor
ou profesora |
|||
Horario do
alumnado |
|||
Orla do alumnado |
|||
Ficha de información
de cada alumno |
|||
Datos do alumnado
|
|||
Seguimento
diario das actividades |
|||
Seguimento
anual das actividades |
|||
Folla de sinaturas do
alumnado |
|||
Explicación códigos dos grupos |
Documento explicativo |
||
Guía para o profesorado de nova incorporación |
Guía 2023-24 |
Actividade
|
Descrición
|
Prazo
|
Documento
|
Fai o seguimento
da programación |
Realizar o
seguimento da programación |
Mensual |
Plataforma
de programacións |
Seguimento (formato en papel) |
|||
Leva o rexistro das faltas do alumnado |
Rexistrar
faltas no XADE |
Semanal |
Acceso a XADE
|
Vai enchendo o teu caderno de aula |
Actividades,
notas e outros datos |
Semanal |
Formato libre |
Actividade
|
Descrición
|
Prazo
|
Documento
|
Fai o seguimento
da programación |
Realizar o
seguimento da programación |
Mensual |
Plataforma
de programacións |
Seguimento (formato en papel) |
|||
Leva o rexistro das faltas do alumnado |
Rexistrar
faltas no XADE |
Semanal |
Acceso a XADE
|
Vai enchendo o teu caderno de aula |
Actividades,
notas e outros datos |
Semanal |
Formato libre |
Actividade
|
Descrición
|
Prazo
|
Documento
|
Fai o seguimento
da programación |
Realizar o
seguimento da programación |
Mensual |
Plataforma
de programacións |
Seguimento (formato en papel) |
|||
Leva o rexistro das faltas do alumnado |
Rexistrar
faltas no XADE |
Semanal |
Acceso a XADE
|
Vai enchendo o teu caderno de aula |
Actividades,
notas e outros datos |
Semanal |
Formato libre |
Realiza a 1ª
avaliación |
Cualificacións e
proceso de avaliación |
Segundo
calendario 1ª avaliación |
Acceso a XADE
|
Sinatura de actas |
|||
Xustifica a asistencia aos
exames |
Xustificarlle ao alumnado a
asistencia a un exame |
No momento da asistencia |
Folla de xustificación |
Xustifica a asistencia probas telemáticas |
Xustificación para asinar dixitalmente polo profesorado. |
Despois realización proba telemática |
Xustificante asistencia proba telemática |
Actividade
|
Descrición
|
Prazo
|
Documento
|
Fai o seguimento
da programación |
Realizar o
seguimento da programación |
Mensual |
Plataforma
de programacións |
Seguimento (formato en papel) |
|||
Leva o rexistro das faltas do alumnado |
Rexistrar
faltas no XADE |
Semanal |
Acceso a XADE
|
Vai enchendo o teu caderno de aula |
Actividades,
notas e outros datos |
Semanal |
Formato libre |
Actividade
|
Descrición
|
Prazo
|
Documento
|
Fai o seguimento
da programación |
Realizar o
seguimento da programación |
Mensual |
Plataforma
de programacións |
Seguimento (formato en papel) |
|||
Leva o rexistro das faltas do alumnado |
Rexistrar
faltas no XADE |
Semanal |
Acceso a XADE
|
Vai enchendo o teu caderno de aula |
Actividades,
notas e outros datos |
Semanal |
Formato libre |
Actividade
|
Descrición
|
Prazo
|
Documento
|
Fai o seguimento
da programación |
Realizar o
seguimento da programación |
Mensual |
Plataforma
de programacións |
Seguimento (formato en papel) |
|||
Leva o rexistro das faltas do alumnado |
Rexistrar
faltas no XADE |
Semanal |
Acceso a XADE
|
Vai enchendo o teu caderno de aula |
Actividades,
notas e outros datos |
Semanal |
Formato libre |
Realiza a 2ª
avaliación |
Cualificacións e
proceso de avaliación |
Segundo
calendario 2ª avaliación |
Acceso a XADE
|
Sinatura de actas |
|||
Planifica as recuperacións |
Alumnado de 2º
antes da FCT |
Despois da avaliación |
Informe
individualizado de avaliación |
Xustifica a asistencia aos
exames |
Xustificarlle ao alumnado a
asistencia a un exame |
No momento da asistencia |
Folla de xustificación |
Actividade
|
Descrición
|
Prazo
|
Documento
|
Fai o seguimento
da programación |
Realizar o
seguimento da programación |
Mensual |
Plataforma
de programacións |
Seguimento (formato en papel) |
|||
Leva o rexistro das faltas do alumnado |
Rexistrar
faltas no XADE |
Semanal |
Acceso a XADE
|
Vai enchendo o teu caderno de aula |
Actividades,
notas e outros datos |
Semanal |
Formato libre |
Actividade
|
Descrición
|
Prazo
|
Documento
|
Fai o seguimento
da programación |
Realizar o
seguimento da programación |
Mensual |
Plataforma
de programacións |
Seguimento (formato en papel) |
|||
Leva o rexistro das faltas do alumnado |
Rexistrar
faltas no XADE |
Semanal |
Acceso a XADE
|
Vai enchendo o teu caderno de aula |
Actividades,
notas e outros datos |
Semanal |
Formato libre |
Actividade
|
Descrición
|
Prazo
|
Documento
|
Fai o seguimento
da programación |
Realizar o
seguimento da programación |
Mensual |
Plataforma
de programacións |
Seguimento (formato en papel) |
|||
Leva o rexistro das faltas do alumnado |
Rexistrar
faltas no XADE |
Semanal |
Acceso a XADE
|
Vai enchendo o teu caderno de aula |
Actividades,
notas e outros datos |
Semanal |
Formato libre |
Realiza a 3ª
avaliación |
Cualificacións e
proceso de avaliación |
Segundo
calendario 3ª avaliación |
Acceso a XADE
|
Sinatura de actas |
|||
Planifica as recuperacións |
Alumnado con
módulos pendentes |
Despois da avaliación final |
Informe
individualizado de avaliación |
Resolve as reclamacións |
Atender ás
reclamacións presentadas |
Na avaliación final (no apartado de procedementos hai unha sección específica) |
Informe de departamento (formato
libre) |
Realiza a memoria final de módulo |
Entrega das memorias á titoría
|
Final de curso |
Memoria
final de módulo |
Xustifica a asistencia aos
exames |
Xustificarlle ao alumnado a
asistencia a un exame |
No momento da asistencia |
Folla de xustificación |
Actividade
|
Descrición
|
Prazo
|
Documento
|
Leva o rexistro das faltas
do alumnado |
Controlar e
xustificar faltas |
Semanal |
Acceso XADE |
Dar as baixas
de oficio |
15 días
seguidos / 25 días discontínuos |
Apercibimento
de baixa de oficio |
|
Comunicación
de baixa de oficio |
|||
Comunicar
perda de avaliación contínua |
Inasistencia
inxustificaca do 6% e do 10% |
Xade |
|
Xade |
|||
Realiza a reunión de seguimento |
Facer
seguimento do grupo e programacións |
Segundo
o calendario establecido |
Convocatoria
de reunión |
Acta de
reunión |
|||
Folla de sinaturas |
|||
Redactar acta |
Videotitorial |
Redactar acta |
Actividade
|
Descrición
|
Prazo
|
Documento
|
Leva o rexistro das faltas
do alumnado |
Controlar e
xustificar faltas |
Semanal |
Acceso XADE |
Dar as baixas
de oficio |
15 días
seguidos / 25 días
discontínuos |
Apercibimento
de baixa de oficio |
|
Comunicación
de baixa de oficio |
|||
Comunicar
perda de avaliación contínua |
Inasistencia
inxustificaca do 6%
e do 10% |
Xade |
|
Xade |
|||
Realiza a reunión de seguimento |
Facer
seguimento do grupo e programacións |
Segundo
o calendario establecido |
Convocatoria
de reunión |
Acta de
reunión |
|||
Folla de sinaturas |
|||
Organiza a 1ª
avaliación |
Presidir a sesión
de avaliación |
Segundo
o calendario establecido |
Acceso XADE |
Actas da sesión de avaliación |
|||
Redactar acta |
Videotitorial |
Redactar acta |
Actividade
|
Descrición
|
Prazo
|
Documento
|
Leva o rexistro das faltas
do alumnado |
Controlar e
xustificar faltas |
Semanal |
Acceso XADE |
Dar as baixas
de oficio |
15 días
seguidos / 25 días discontínuos |
Apercibimento
de baixa de oficio |
|
Comunicación
de baixa de oficio |
|||
Comunicar
perda de avaliación contínua |
Inasistencia
inxustificaca do 6% e do 10% |
Xade |
|
Xade |
|||
Mide a satisfacción do alumnado |
Pasar
enquisas sobre a satisfacción do labor docente |
Durante o mes de xaneiro
conxuntamente coas de Actividades complementarias |
Acceso a plataforma
de enquisas |
Avalía as actividades complementarias |
Pasar
enquisas sobre a satisfacción coas actividades complementarias |
Durante o mes de xaneiro
conxuntamente coas de Satisfacción do labor docente |
Acceso a plataforma
de enquisas |
Realiza a reunión de seguimento |
Facer
seguimento do grupo e programacións |
Segundo
o calendario establecido |
Convocatoria
de reunión |
Acta de
reunión |
|||
Folla de sinaturas |
|||
Redactar acta |
Videotitorial |
Redactar acta |
Actividade
|
Descrición
|
Prazo
|
Documento
|
Leva o rexistro das faltas
do alumnado |
Controlar e
xustificar faltas |
Semanal |
Acceso XADE |
Dar as baixas
de oficio |
15 días
seguidos / 25 días discontínuos |
Apercibimento
de baixa de oficio |
|
Comunicación
de baixa de oficio |
|||
Comunicar
perda de avaliación contínua |
Inasistencia
inxustificaca do 6% e do 10% |
Xade |
|
Xade |
|||
Realiza a reunión de seguimento |
Facer
seguimento do grupo e programacións |
Segundo
o calendario establecido |
Convocatoria
de reunión |
Acta de
reunión |
|||
Folla de sinaturas |
|||
Redactar acta |
Videotitorial |
Redactar acta |
Actividade
|
Descrición
|
Prazo
|
Documento
|
Leva o rexistro das faltas
do alumnado |
Controlar e
xustificar faltas |
Semanal |
Acceso XADE |
Dar as baixas
de oficio |
15 días
seguidos / 25 días
discontínuos |
Apercibimento
de baixa de oficio |
|
Comunicación
de baixa de oficio |
|||
Comunicar
perda de avaliación contínua |
Inasistencia
inxustificaca do 6%
e do 10% |
Xade |
|
Xade |
|||
Realiza a reunión de seguimento |
Facer
seguimento do grupo e programacións |
Segundo
o calendario establecido |
Convocatoria
de reunión |
Acta de
reunión |
|||
Folla de sinaturas |
|||
Organiza a 2ª
avaliación |
Presidir a sesión
de avaliación |
Segundo
o calendario establecido |
Acceso XADE |
Actas da sesión de avaliación |
|||
Redactar acta |
Videotitorial |
Redactar acta | |
Planifica a recuperación do alumnado con módulos pendentes |
Alumnado con
módulos pendentes |
Despois da avaliación final |
Informe
individualizado de avaliación |
Actividade
|
Descrición
|
Prazo
|
Documento
|
Leva o rexistro das faltas
do alumnado |
Controlar e
xustificar faltas |
Semanal |
Acceso XADE |
Dar as baixas
de oficio |
15 días
seguidos / 25 días discontínuos |
Apercibimento
de baixa de oficio |
|
Comunicación
de baixa de oficio |
|||
Comunicar
perda de avaliación contínua |
Inasistencia
inxustificaca do 6% e do 10% |
Xade |
|
Xade |
|||
Realiza a reunión de seguimento |
Facer
seguimento do grupo e programacións |
Segundo
o calendario establecido |
Convocatoria
de reunión |
Acta de
reunión |
|||
Folla de sinaturas |
|||
Redactar acta |
Videotitorial |
Redactar acta |
Actividade
|
Descrición
|
Prazo
|
Documento
|
Leva o rexistro das faltas
do alumnado |
Controlar e
xustificar faltas |
Semanal |
Acceso XADE |
Dar as baixas
de oficio |
15 días
seguidos / 25 días discontínuos |
Apercibimento
de baixa de oficio |
|
Comunicación
de baixa de oficio |
|||
Comunicar
perda de avaliación contínua |
Inasistencia
inxustificaca do 6% e do 10% |
Xade |
|
Xade |
|||
Realiza a reunión de seguimento |
Facer
seguimento do grupo e programacións |
Segundo
o calendario establecido |
Convocatoria
de reunión |
Acta de
reunión |
|||
Folla de sinaturas |
|||
Redactar acta |
Videotitorial |
Redactar acta |
Actividade
|
Descrición
|
Prazo
|
Documento
|
Planifica o inicio
de curso |
Elixir
módulos |
Na
primeira reunión do curso |
Proposta de
elección de módulos (de cada persoa) |
Proposta de elección de módulos
(rexistro de todo o departamento) |
|||
Elixir
horarios |
A
continuación do claustro de
inicio de curso |
Convocatoria
de reunión |
|
Folla de sinaturas |
|||
Xestiona as programacións
dos módulos |
Validar
a programación dos módulos |
15 de outubro |
Acceso
á plataforma de programacións |
Organiza as actividades
complementarias á formación |
Recoller
as propostas e aprobalas en reunión de departamento |
15 de outubro |
Proposta de
actividades |
Planifica a formación
do profesorado |
Recoller
as necesidades formativas e envialas ao coordinador de formación |
15 de outubro |
Recollida
de datos de necesidades formativas |
Actividade
|
Descrición
|
Prazo
|
Documento
|
Xestiona as programacións
dos módulos |
Validar
a programación dos módulos |
15 de
outubro |
Acceso
á plataforma de programacións |
Folla de
entrega de programacións |
|||
Organiza das actividades
complementarias á formación |
Recoller
as propostas e aprobalas en reunión de departamento |
15 de outubro |
Proposta de
actividades |
Planifica a Formación
do profesorado |
Recoller
as necesidades formativas e envialas ao coordinador de formación |
15 de outubro |
Recollida
de datos de necesidades formativas |
Elabora a programación do departamento |
Redactar
e presentar a programación do departamento |
15 de outubro |
Programación
do departamento |
Realiza a reunión
mensual |
Realizar a reunión mensual do departamento |
Durante
o mes |
Convocatoria
de reunión |
Acta de
reunión |
|||
Folla de sinaturas |
Actividade
|
Descrición
|
Prazo
|
Documento
|
Realiza a reunión
mensual |
Realizar a reunión mensual do departamento |
Durante
o mes |
Convocatoria
de reunión |
Acta de
reunión |
|||
Folla de sinaturas |
Actividade
|
Descrición
|
Prazo
|
Documento
|
Realiza a reunión
mensual |
Realizar a reunión mensual do departamento |
Durante
o mes |
Convocatoria
de reunión |
Acta de
reunión |
|||
Folla de sinaturas |
Actividade
|
Descrición
|
Prazo
|
Documento
|
Realiza a reunión
mensual |
Realizar a reunión mensual do departamento |
Durante
o mes |
Convocatoria
de reunión |
Acta de
reunión |
|||
Folla de sinaturas |
Actividade
|
Descrición
|
Prazo
|
Documento
|
Realiza a reunión
mensual |
Realizar a reunión mensual do departamento |
Durante
o mes |
Convocatoria
de reunión |
Acta de
reunión |
|||
Folla de sinaturas |
Actividade
|
Descrición
|
Prazo
|
Documento
|
Realiza a reunión
mensual |
Realizar a reunión mensual do departamento |
Durante
o mes |
Convocatoria
de reunión |
Acta de
reunión |
|||
Folla de sinaturas |
Actividade
|
Descrición
|
Prazo
|
Documento
|
Realiza a reunión
mensual |
Realizar a reunión mensual do departamento |
Durante
o mes |
Convocatoria
de reunión |
Acta de
reunión |
|||
Folla de sinaturas |
Actividade
|
Descrición
|
Prazo
|
Documento
|
Realiza a reunión
mensual |
Realizar a reunión mensual do departamento |
Durante
o mes |
Convocatoria
de reunión |
Acta de
reunión |
|||
Folla de sinaturas |
Actividade
|
Descrición
|
Prazo
|
Documento
|
Realiza a reunión
mensual |
Realizar a reunión mensual do departamento |
Durante
o mes |
Convocatoria
de reunión |
Acta de
reunión |
|||
Folla de sinaturas |
|||
Elabora a memoria do departamento |
Realizar e
entregar a memoria do departamento |
Ao remate do curso |
Memoria
de departamento |
Controla a entrega de memorias |
Controlar a
entrega das memorias dos módulos |
Ao remate do curso |
Folla de
control de entrega de memorias |
Utilidade
|
Como
facelo |
Como
imprimir na impresora multifunción da conserxería? |
Titorial
para imprimir na impresora multifunción da conserxería |
Exemplos
de rexistros de avaliación |
Descrición
|
Documento
|
Webs con
rexistros predefinidos |
Páxina web con rúbricas
predefinidas para a avaliación de diferentes cuestións e que permite
deseñar outras novas |
Rubistar |
Explicación da creación de
rúbricas para a avaliación dentro das aulas virtuais de Moodle |
Moodle
|
Exemplos
de procedementos para a avaliaición da práctica docente |
Descrición
|
Documento
|
Emprego
das enquisas sobre a satisfacción docente |
Os resultados da enquisa pódense
solicitar á xefatura de calidade ou á dirección |
Enquisa de satisfacción para o alumnado |
Emprego
de grella de autoavaliación da propia práctica docente |
Adaptada da propia enquisa que
utiliza o alumnado |
Grella de autoavaliación (pdf editable) |
Emprego de grellas deseñadas
especificamente para este fin |
Adaptada da Guía para a reflexión e a avaliación da
propia práctica docente |
Grella de autoavaliación (pdf editable) |
Realización de sesións de
discusión co alumnado para recoller información |
De non empregar rexistro escrito
pódese facer unha discusión e anotar os resultados |
Folla de rexistro da discusión (pdf editable) |
Descrición
|
Documento
|
Cando
se quere realizar unha práctica no obradoiro de calquera ciclo na que
participe alumnado do propio ciclo ou persoas alleas ao ciclo e mesmo
alleas ao centro, é necesario solicitar o seu consentimento para a
realización desta práctica. |
Consentimento cando se trata de menores |
Consentimento cando se trata de persoas adultas |
Descrición
|
Documento
|
Folla
coa cabeceira do centro para empregar nos exames. |
Folla de examen |
Descrición
| Documento
|
Como inserir un vídeo |
Titorial. Inserir un vídeo na aula virtual |
Como subir un arquivo á aula virtual |
Titorial. Subir un arquivo na aula virtual |
Creación de grupos na aula virtual |
Titorial. Creación de grupos na aula virtual |
Realización dunha videoconferencia na aula virtual |
Titorial. Videoconferencia na aula virtual BBB |
Como programar unha proba na aula virtual |
Titorial. Programar unha proba na aula virtual. Parte 1. Titorial. Programar unha proba na aula virtual. Parte 2. |
Utilidade 5
Utilidade 6
Utilidade 7
Procedemento
|
Descrición
|
Prazo
|
Documento
|
Xustificación
dietas e quilometraxe |
Xustificar gastos por
actividades oficiais e autorizadas |
É necesario abrir o documento
en Internet explorer ou descargalo na computadora |
Xustificación
de dietas e quilometraxe (pdf) |
Xustificación
de falta á dirección |
Entregar
xustificación en xefatura de estudos |
Máximo 3 días despois da falta |
Xustificación
de falta - Anexo V(pdf) |
Solicitude
de permisos e licencias á Xefatura Territorial |
Entregar na xefatura de estudos
con documentación xustificativa |
Con 15 días de anticipación |
Solicitude á Xefatura territorial - Anexo IV (pdf)
|
Solicitude de asistencia a
cursos non organizados polo CFR |
Entregar na xefatura de estudos
con documentación xustificativa |
Con 15 días de anticipación |
Solicitude asistencia a cursos - Anexo II (pdf) |
Asistencia a actividades de
formación organizadas polos servizos centrais |
Entragar na dirección coa
documentación xustificativa de estar admitido na actividade |
Con 15 días de anticipación |
Solicitude de asistencia - Anexo I (pdf) |
Cancelación de anticipos |
Solicitude de dovolución de
anticipos pola realización de compras |
|
Cancelación de anticipos |
Lexislación
de
referencia |
ORDE do 24 de febreiro de 2016 pola que se amplía a
Orde do 29 de
xaneiro de 2016 pola que se regula o réxime de permisos, licenzas e
vacacións do persoal docente que imparte ensinanzas reguladas na Lei
orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación. |
||
ORDE do 29 de xaneiro de 2016 pola que se regula o
réxime de permisos, licenzas e vacacións do persoal docente que imparte
as ensinanzas reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de
educación. |
|||
Resolución
do 10 de xullo de 2015 pola que se modifica a resolución do 12 de marzo
do 2013 relativa ás instrucións sobre o réxime de vacacións, permisos e
licenzas. |
|||
Lei 2/2015, do 29 de abril, do emprego público de
Galicia. |
Exemplos
de cadernos |
Documento
|
Caderno
personalizado CIFP Ánxel Casal (curso 2023-2024) |
Portada do caderno |
Información xeral do
caderno |
|
Calendario do
curso |
|
Horario do profesor
ou profesora |
|
Horario do
alumnado |
|
Orla do alumnado |
|
Ficha de información
de cada alumno |
|
Datos do alumnado
|
|
Seguimento
diario das actividades |
|
Seguimento
anual das actividades |
|
Folla de sinaturas do
alumnado |
Procedemento
|
Ficha
de actuación |
Actuación
do profesorado en caso de emerxencia |
Actuación do profesorado |
Actuación
do profesorado de garda en caso de emerxencia |
Actuación do profesorado de garda |
Guía en papel das evidencias que precisan as profesoras e profesores | |||||
Procedemento
|
Comentarios
|
Documento | |||
PR71CAL Homoxeneización de criterios de calibración (Profesorado que imparte a mesma materia no mesmo curso, réxime e modalidade |
|||||
|
|
||||
PR85AUL Actividades de aula |
|||||
|
Caderno de aula con rexistro de probas /prácticas /traballos. Rúbricas |
||||
PR85AVA Avaliación |
|||||
A cualificación do alumnado lévase a cabo tendo en conta a correspondencia entre os instrumentos de avaliación e os criterios de cualificación que figuran na súa programación. |
|
Caderno de aula e App Programacións. Cualificacións atendendo ás porcentaxes establecidas punto 5 da programación. |
|||
Establecéronse con claridade as actividades de recuperación do alumnado con materias pendentes |
|||||
PR85PRO Programación |
|||||
Elaborou a programación dos seus módulos. Conteñen todos os apartados que indica a normativa. |
Programacións LOXSE segundo o modelo (MD85PRO01) Programacións LOE na plataforma de programacións |
||||
|
|||||
Infórmase ao alumnado do lugar onde está dispoñible a programación (páxina web, taboleiros de anuncios, aula, outros) |
|
Evidencia dispoñible |
|||
| |||||
|
|
||||
|
|||||
Considera os resultados da enquisa de cara a mellorar e autoavaliar a súa práctica docente. |
|
Non é preciso ter a enquisa se non que se valorará a consideración do entrevistado | |||
Procedemento
|
Prazo
|
Documento
|
Reclamación do alumnado á
cualificación final |
Reclamación á dirección |
|
Reunión de departamento e
elaboración de informe |
|
Modelo de informe |
A dirección resolve e comunica
ao alumnado a resolución |
5 días dende a reclamación |
Modelo de resolución
|
Lexislación |
ORDE do 12 de xullo de 2011 pola que se regulan o
desenvolvemento, a avaliación
e a acreditación académica (artigo 45) |
Procedemento | Documento |
Autorización de saída de alumnado menor de idade en caso de ausencia do profesor ou profesora do grupo | Autorización de saída |