Deporte na Escola

DEPORTE ESCOLAR.▷ Voleibol: Imágenes Animadas, Gifs y Animaciones ¡100% GRATIS!

Volei Curso 23-24

O pasado mércores día 24  de abril,  tivo lugar a primeira xornada de competición escolar de volei, no Pavillón do Ceip Randufe, na que participaron alumnado de 3,4º,5º e 6º. Aquí vos deixamos as fotos do ben que o pasamos e das medallas que gañamos. Parabens a tódol@s participantes, tamén atoparán máis información na web: Agrudebam

Aliméntate ben

ROTEIRO E CATA DE PLANTAS SILVESTRES COMESTIBLES.

O pasado martes 23 de abril, tivemos o roteiro e cata de plantas silvestres comestibles con César Lema, doutor en Bioloxía pola Universidades de Vigo e  Máster en Agricultura Biolóxica e Goja Dmitrenko,  herborista clínica. Os dous son profesores en Academia de Plantas.

@yggdrasil_3_raices

Aprendemos moito sobre a  gran variedade de plantas que temos na contorna e as súas propiedades alimenticias, curativas e medicinas.Xa eran empregadas polos nosos antepasados, pero hoxe en día, estase  perdendo esa tradición ancestral de facer remedios caseiros para tratar enfermidades.

Ao rematar o roteiro tivemos unha cata de exquisitas receitas: doces, salgadas, bebidas, zumes, cremas, pizzas... feitas con plantas silvestres.

Moitas grazas pola vosa participación nesta actividade!!

@yggdrasil_3_raices @voznatura #alimentateben #biodiversidsdedeplantassilvestres.

Aliméntate ben

SACOS AROMÀTICOS DE LAVANDA.

o día 16 de abril de 2024 cada alumnx levou para a casa un saquiño aromàtico.

Os nenxs de 4⁰A e 2⁰B estiveron traballando os ODS 12 e 13.  Decidiron centrarse  nas propiedades das plantas aromàticas e medicinas e animarvos a todxs a empregalas máis, desde xeito podemos aforrar en ambientadores, xarabes, xabóns... coidando así do medio ambiente.

Estás son algunhas das actividades que levan facendo nestas últimas semanas:

-Elaboraron un libro de plantas medicinas para cada aula.

-Recolleron lavanda e menta da Horta.

- Pediron colaboración às familias para que trouxeran arroz e plantas ( moitas gracias, era moi importante para eles a vosa axuda).

- Fixeron 390 saquiños aromàticos de lavanda,  grazas  a "O Cruceiro do  Monte" por regalarnos a tela para elaboralos, familia dunha nena de 4⁰,  e grazas tamén a todos os que nos axudastes a montar saquiños, foi un bo traballo en equipo.

-E como remate, hoxe tivemos a visita de Dori, unha antigua profe do cole e avoa de alumnos que nos contou lendas interesantes sobre algunhas plantas, entre outras cousas, moitas gracias Dori.

Animádevos a cultivalas na horta ou en macetas, podemos facer moitas cousas con ellas.

voznatura #Diver-xente #ODS #voznatura #biodiversidade #ODS12  #ODS13 #sacosaromàticos #biodiversidadedeplantas

ELABORACIÓN DE XABÓN CON ACEITE

TALLER DE ELABORACIÓN DE XABÓN NATURAL

Cómo hacer jabón casero: el truco de las abuelas para reciclar el aceite  usado

O 20 de marzo e o 4 de abril o alumnado de 6º e 4º de primaria tiveron un taller de elaboración de xabón empregando  aceite reciclado.

Esta foi outra actividade do programa Ponte a Zero do CEIDA, na que ademáis de elaborar xabón con aceite e plantas aromáticas da nosa horta, aprendemos como se pode reducir a contaminación substituindo produtos de limpeza comúns por outros máis respectuosos co medio ambiente coma o vinagre, o limón ou o bicarbonato.

Animádevos a dar un pequeno gran cambio nos vosos fogares!!

DA HORTA AO PRATO

RECEITA: REVOLTO DE GRELOS

Co bo tempo xa comezamos a ver os froitos da horta. Os pequenos agricultores de 2º de primaria plantaros grelos e agora é tempo de recoller e cociñar.

Prepararon un delicioso revolto de grelos no comedor ao que lle engadiron trociños de xamón, chourizo ou queixo.

Deporte na Escola

Carreira Popular de San Telmo 24

Sábado 6 de Abril 2024 ( Tui ).

O pasado sábado de San Telmo, día   de Abril de 2024, a partires das 11:00h, tivo lugar a Carreira Popular de San Telmo 2023.  Dita xornada estivo destinada os/as nenos/as  e adult@s  que se animaron participar. A proba estivo organizada polo Club Atletismo Tui-Thermalia en colaboración co Concello de Tui.

Aquí vos deixamos as fotos da xornada. A nosa noraboa a tod@s   @s participantes, familias e sobretodo á fantástica organización.

Aliméntate ben

Merendas saudables do mes de abril e maio.

O alumnado de Educación Infantil e Primaria, segue coa alimentación diver-xente, con merendas saudables exquisitas, no mes de abril e maio.

Aliméntate ben. Cada mes probamos unha froita e novas verduras. Mes de abril e maio recomendamos receitas e merendas con Plátano, néspera, acelgas espinacas e tomates.

Aquí vos damos conta do saudable que merendan @s alumn@s do CEIP Nº2 de Tui. Noraboa rapazada.