Libros de texto

LISTAXE DEFINITIVA FONDOLIBROS

Queda publicada a listaxe definitiva de fondolibros, que non presenta ningunha diferencia coa provisional. Ao longo do día procederase a imprimir os vales correspondentes. O luns polo tanto estarán xa a vosa disposición no centro.

Un saúdo

Equipo directivo

LISTAXE PROVISIONAL FONDO LIBROS

FONDOLIBROS

Queda publicada no interior do CEIP Nosa Señora de Xuvencos a listaxe provisional de FONDOLIBROS. Existen dous días para posibles reclamacións e o venres sacaremos a LISTAXE DEFINITIVA. A semana que ven, estarán os cheques á disposición das familias para recollelos.

Un saúdo

O Secretario

AXUDAS FONDOLIBROS 2024-2025

Estimadas familias:

Publicouse a ORDE que regula a solicitude de libros de texto e axudas para os mesmos, así coma as axudas para adquirir material escolar. Toda a información, plazos e anexos a continuación. Preme no indicador para obter a información e os documentos.

LISTAXE PROVISIONAL DE FONDOLIBROS E VALES DE MATERIAL 23/24

Queda publicada no interior do edificio do CEIP Nosa Señora de Xuvencos, a listaxe provisional de fondolibros e material escolar para o curso 23/24. Tedes dous dias para unha posible reclamación ou correxir erros. Para calquera aclaración ou información, podedes chamar por teléfono ao colexio.

LIBROS DE TEXTO CURSO 2023-24

Na seguinte ligazón podedes consultar os libros de texto para o vindeiro curso 2023-24.

AXUDA LIBROS E VALES MATERIAL 2023-24

Estimadas familias:

Informamos de que na ORDE do 10 de maio de 2023 foron publicadas as axudas para:

- Participar no fondo solidario de libros de texto en 3o, 4o, de Educación Primaria.

- Adquirir libros de texto en 1o e 2o de Educación Primaria e en Educación Especial.

- Adquirir material escolar en Educación Primaria e Educación Especial.

AQUÍ A INFORMACIÓN

LISTAXE DEFINITIVO FONDOLIBROS 2022

Publicada hoxe luns 1 de xullo, a listaxe definitiva de fondolibros e vales para material no interior do centro. Podedes recoller os vales a partir de hoxe.

Aproveitamos para informarvos dos libros que se utilizarán no CEIP Xuvencos no curso 2022-23

LISTAXE DE LIBROS PARA O CURSO 22-23 (preme neste vínculo)

LISTAXE DEFINITIVO

LISTAXE PROVISIONAL DE FONDOLIBRO

Tendo en conta a "ORDE do 29 de abril de 2022 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar"

Queda publicada a listaxe provisional de fondolibros no interior do edificio do CEIP Xuvencos.

Existe un prazo de reclamacións de 2 dias a contar dende o dia da publicación de esta listaxe.

Para calquera aclaración, acudide ao centro ou chamade por teléfono ao mesmo.

RECOLLIDA DE VALES FONDOLIBROS

Unha vez publicada a listaxe definitiva, procederase a repartir os vales de material e tamén para adquisición de libros para o curso 2021/2022. Debedes achegarvos a polos mesmos a partir do dia 30 de xuño ata o 15 de xullo. Para calquera consulta, podedes chamar ao 988402022