DERRADEIRA REUNIÓN DO CLUB DE LECTURA DE ALUMNADO

O pasado martes reuiniuse o Club de Lectura de Alumnado do terceiro ciclo por derradeira vez este curso.

Comezamos coma sempre con xogos, e pasamos un momento moi divertido...

Despois vimos o vídeo que nos enviou Raquel Castro (contestándonos ás preguntas que lle fixemos dende Radio Xuve) sobre  o seu libro Sobremesas sobre versos.

Moitísimas grazas á autora por adicarnos o seu tempo.

Posteriormente a profe Patricia fixo co alumnado un obradoiro de Poesía , onde a modo de regueifa... expresaron as súas inquedanzas ( especialmente o alumnado de 6º coa idea de ir ao instituto e emprender unha nova etapa da súa vida)

Para finalizar, fixeron unha avaliación do seu paso polo Club de Lectura (na que foron moi claro, expresando o que máis e o que menos lles gustou do Club, suxestión de mellora.. e se o recomendarían...)

Finalizamos, coma sempre cunha  "merendiña" un pouco especial por ser a última

Moitísimas grazas ao alumnado participante, foi un pracer compartir lecturas con eles e elas e mais as súas titoras.