Skip to main content

SAÍDA DIDÁCTICA

MUSEOS CORUÑA #MesDaCienciaEnGalego #Ciencia #bescolaresgal #bescolaresgalabertas

O alumnado de 5º escolleu o mes das Ciencias para realizar

unha saída didáctica a tres museo da Coruña.

No Domus visionaron temática da alimentación, nutrición,

a evolución dende os primeiros homínidos e realizaron xogos

interactivos de olores, neurons, actividades sobre xenética e adn.

Na Casa das Ciencias gozaron unha manchea co péndulo de Foucault

ata aplaudiron ao caer o pivote, encantoulles! Posteriormente, traballaron

de xeito interactivo péndulos, gravidade e no planetario (que tiveron o

privilexio de ollar os dous, un recén estrenado!) disfrutaron do anoitece e

amancer no ceo, mentres escoitaban explicacións sobre os astros, os puntos cardinais...

Por último, no acuario Finisterrae, coñeceron a Gastón, o tiburón touro

que vive alíe entre outras especies típicas de Galicia. Conversaron sobre a

reprodución sexual e asesual dos seres vivos. Viron os ajolotes que están

en perigo de extinción e os deixaron namorados!

Aprenderon unha manchea de curiosidades. E ollaron diferentes

adornos realizados cos materiais que desbota o mar.

 

 

 

 

 

 

SAÍDA DIDÁCTICA AQUARIO E MUSEO DAS CIENCIAS #PDI #ALFIN #AMI #ciencia #bibliotecacreativa #bibliotecainclusiva #LIA #bescolaresgal

O alumnado de 1º realiza unha saída na que recollen

información para o PDI, sobre a fauna dos nosos mares.

 

 

 

 

 

PROXECTO: CEDEIRA É UNHA VILA! #ABP #ALFIN #AMI #Axenda2030 #aBEtenapalabra #bescolaresgal #bescolaresgalabertas

O alumnado de 2º de primaria investiga sobre o noso concello,

o Estatuto de Autonomía de Galicia e a Constitución Española. 

A biblioteca Carlos Labraña é un lugar de pesquizas e creacións.

O producto final é a creación dun lapbook para recoller toda a información.

Posteriormente, aproveitan a celebración da Constitución para visitar o

Concello de Cedeira. Alí ven as instalacións, coñecen a persoas que 

traballan no Concello, preguntan polas súas funcións, sentan na sala de

pleno e realizan unha serie de preguntas preparadas na biblioteca.

Deste xeito, relacionan contidos aprendidos dun xeito práctico e vivenciado.

Materias creados pola mestra Dulce e o blog de amestraCris.

 

 

 

SAÍDA E RECEITAS!

SAÍDA E COCIÑA COMO MEDIO PARA DESENVOLVER A ESCRITURA E A ORALIDADE.

ISTO ACONTECEU NAS AULAS DE 3º C E 4º A.

O ALUMNADO APROVEITOU A SAÍDA DIDÁCTICA A ESENGRA PARA REFORZAR E AMPLIAR CONTIDOS SOBRE A ALIMENTACIÓN, PARTICIPANDO NUN OBRADOIRO DE COCIÑA NO QUE GOZARON E APRENDERON OS PASOS DA RECEITA DAS GALLETAS. LOGO AGASALLARON CON ELAS ÁS FAMILIAS. TAMÉN ARGALLARON CUN SIMULADOR DUNHA PONTE DE MANDO DUN BARCO, FACENDO O PERCORRIDO POLA RÍA DE FERROL (que o alumnado de 3º xa fixera na realidade o curso pasado na súa visita ao Castelo de San Felipe). NESTA OCASIÓN FORON CAMBIANDO O TEMPO ATMOSFÉRICO, REPASANDO DESTE XEITO CONTIDOS DE CIENCIAS SOCIAIS E DIFERENTES FENÓMENOS QUE LLES CHAMARON A SÚA ATENCIÓN. SEGUINDO AS INSTRUCIÓNS DA PERSOA QUE ESTABA AO MANDO MANEXARON O BARCO.

POSTERIORMENTE VISTARON UNHA EXPOSICIÓN DE NUDOS E UNHA COLECIÓN DE PEIXES DA ZONA.

 

PARA O ALUMNADO DE 4º A, OS VAGALUMES, ESTA SAÍDA FOI A ÚLTIMA FASE DAS RECEITAS DE OUTONO, UN DOS PROXECTOS LEVADOS A CABO ESTE TRIMESTRE, NO QUE A REPOSTERÍA E OS SEU INGREDIENTES FOI UN VEHÍCULO PARA MELLORAR NA EXPRESIÓN ESCRITA DE TEXTO INSTRUCTIVOS.

NO CASO DO ALUMNADO DE 3º C TRAS A SAÍDA REALIZARON DIVERSAS REDACIÓNS QUE REMATARON EN LECTURAS.

Distribuir contido