Blogues

Listaxes definitivas de fondo de libros

Listaxes definitivas de admitidos.

Listaxes definitivas de excluídos.

Entrega de libros: Luns día 9 de setembro de 11:30 a 13:30.

Colaboración Comedor

ANUNCIO DE APERTURA DO PRAZO DE ADMISIÓN DE MEMBROS DA COMUNIDADE EDUCATIVA DO CENTRO CEIP PLURILINGÜE “O MOSTEIRÓN”, COMO COLABORADORES VOLUNTARIOS NAS TAREFAS DE ATENCIÓN E APOIO AO ALUMNADO USUARIO DO COMEDOR ESCOLAR DURANTE O CURSO 2019-2020

As nais, os pais, os/as titores/a legais e os/as acolledores/as familiares do alumnado deste centro de ensino, que desexen, ao longo curso 2019-2020, colaborar de xeito altruísta nas tarefas de atención e apoio aos escolares usuarios do comedor escolar, en horario de 13,45 a 15,30 horas, poderán apuntarse nas listas de admisión, que, habilitadas para este fin, se atopan na Dirección.

A compensación económica polos gastos de dedicación e desprazamentos xerados pola colaboración no comedor que percibirán os membros da comunidade escolar será de 9,39 € por día de asistencia efectiva ao comedor e o xantar.

O prazo para presentar solicitudes permanecerá inicialmente aberto dende o 22 de xuño ata o día 11 de setembro de 2019, podéndose reabrir un novo prazo, de ser o caso, ata o 21 de decembro de 2019.

Libros de texto e material complementario para o curso 2019/2020

Achegamos a relación de libros de texto e material complementario nos arquivos adxuntos.

Calquer incidencia na compra dos libros por favor facédenolo saber.

Aviso ao alumnado de 3º EP: Non mercar o libro de lecturas "El Dragón de Jano".

Admisión 2019-2020

O prazo de presentación de solicitudes abrangue dende o 1 ate o 20 de marzo.

O dia 18 o centro estará pechado, por ser un dos días non lectivos escollidos polo centro e aprobados pola X. Territorial.

Adxuntamos:

Instrucións da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos sobre o proceso de admisión.

Instruccións da Xefatura Territorial de A Coruña.

Lexislación aplicable no proceso de admisión.

Aplicación Admisión Alumnado.

Anexo II: Solicitude Admisión.

Información sobre o centro e prazos.

LISTA PROVISIONAL DE ADMISIÓN DO ALUMNADO PARA O CURSO 2018/19

Adxuntamos as listas provisionais de admisión do alumnado para o curso 2018/19. Lembrade que o periodo de reclamación é de cinco días hábiles a partir do día seguinte á publicación destas listaxes, é dicir, dende o día 25 de abril ata o día 2 de maio.

PRAZO PARA A PRESENTACIÓN DA DOCUMENTACIÓN ACREDITATIVA DOS CRITERIOS DE ADMISIÓN

PRAZO DE PRESENTACIÓN DE DOCUMENTACIÓN ACREDITATIVA DOS CRITERIOS DE ADMISIÓN (Art. 17 da Orde do 12 de marzo de 2013): do 23 de marzo ao 5 de abril de 2018 (ámbolos dous inclusive)

INSTRUCIÓNS SOBRE O PROCESO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2018/19

Adxuntamos o documento sobre as instrucións a seguir no proceso de admisión de alumnado para o próximo curso académico 2018/19, no que se aclaran os seguintes apartados:

1. PROCESO DE ESCOLARIZACIÓN E PRAZOS.

2. PRAZAS VACANTES E RESERVA PARA O ALUMNADO CON NEAE.

3. SOLICITUDES DE RESERVA DE PRAZA E DE ADMISIÓN.

4. FORMALIZACIÓN DAS SOLICITUDES DE ADMISIÓN.

5. CENTROS DE ADSCRICIÓN E PRIORIDADE NA ÁREA DE ESCOLARIZACIÓN.

6. APLICACIÓN DOS CRITERIOS XERAIS DE ADMISIÓN DE ALUMNADO.

7. FASE DE ADXUDICACIÓN SUBSIDIARIA DE POSTOS ESCOLARES.

8. EMPATE NA PUNTUACIÓN

Xornada de portas abertas

Todos os anos o CEIP PLurilingüe O Mosteirón organiza unha xornada de portas abertas para todas aquelas familias que quieran coñecer o centro, o xeito de traballo e resolver dúbidas que lle poidan xurdir, polo que o vindeiro mércores 22 de Febreiro,  todas as familias que queiran coñecer o centro educativo están convidadas a facelo.

Olimpiadas matemáticas en movemento

MAGOSTO XOGOS TRADICIONAIS

EGG HUNT

DESCANSOS ACTIVOS

Liga Brilé

RECREOS ACTIVOS

Dinamización do tempo de lecer por alumnado voluntario do terceiro ciclo. Moitas grazas por axudarnos a incrementar o tempo motor de forma divertida!

Charlas alimentación saudable

Acceder ao libro dixital de inglés

Para o alumnado de 2º, 3º e 4º de Educación primaria que queira acceder o libro dixital de inglés, podedes seguir as instruccións do vídeo para acceder ao contido.

Pinchade na imaxe para acceder o vídeo.

ENKI Carrera Mosteirón 22_23

Mosteirón.