Orientación COVID-19.

Desde o departamento de orientación do IES Xermán Ancochea Quevedo, ca finalidade de axudar ao alumnado a organizar as súas actividades escolares, autorregular a súa aprendizaxe e manter un bo estado emocional, queremos informar sobre o modo de traballo a seguir durante o período de suspensión da actividade lectiva regulada, como consecuencia da situación creada polo COVID-19, adaptando deste xeito, o modelo de titorías a este novo contexto no que nos atopamos.
Descríbense, a continuación, algunhas das actividades desenvolvidas desde o departamento para a atención do alumnado e as súas familias:

• Publicación de enlaces con información útil para afrontar con mellor predisposición a situación que estamos vivindo:

No caso de precisar realizar algunha consulta relacionada co departamento de orientación, podedes utilizar calquera destes canais:

Seguiremos informando…

Un saúdo e moito ánimo!!