Charla de Xosé Neira Vilas

(Foto de PontevedraViva.com)

Preme na imaxe para ver un pequeno vídeo da charla

O xoves 10 de abril o alumnado de 1º ESO  acudiu ao Teatro Principal para asistir á conferencia que pronunciou o escritor Xosé Neira Vilas. Este encontro foi posible grazas á colaboración da Concellería de Normalización lingüística do Concello de Pontevedra e á Editorial Galaxia.

A presenza do admirado autor pontevedrés estivo arroupada por un nutridísimo grupo de estudantes de  varios centros da cidade que encheron por completo o teatro e que puideron realizarlle todas as preguntas que consideraron oportunas, pois este era ademais o desexo do escritor, que comezou referíndose a distintos aspectos da súa vida, agasallándonos con curiosas anécdotas e experiencias.

Os alumnos e alumnas asistentes interesáronse por distintas cuestións relacionadas coa súa traxectoria  narrativa e principalmente coa novela Memorias dun neno labrego, cuxa lectura foi a que propiciou o encontro. (Máis fotos)

Pontevedra Viva