Premio extraordinario de educación secundaria obrigatoria

Actualización 20/03/2014:

Na edición de hoxe, La Voz de Galicia, faise eco da entrega oficial dos premios extraordinarios de ESO que tivo lugar na semana pasada. Na portada do xornal vemos esta foto de Andrea xunto cun dos premiados do IES Sánchez Cantón e outra máis acompaña o texto interior. (Máis información)

Actualización 25/01/2014:

Onte, o alcalde de Pontevedra, Miguel Anxo Fernández Lores recibiu no Concello aos catro alumnos pontevedreses que obtiveron premio extraordinario de ESO, felicitounos e animounos «a continuar por esta senda, dado que son un exemplo para a sociedade de Pontevedra e unha representación da mocidade de Pontevedra, o que supón un orgullo para o Concello e para o seu alcalde. Ademais, resaltou a importancia de que todos os premiados en Pontevedra estuden en centros de ensino públicos, e «de aí a súa importancia para construír unha sociedade cohesionada e igualitaria».

Á esquerda, Úrsula durante a recepción nunha foto tomada do Faro de Vigo, e enriba todos os galardoados, acompañados por algúns profesores e pais, co alcalde.

Máis información en:

Diario de Pontevedra

Faro de Vigo

Pontevedraviva.com

Os nosos parabéns a Úrsula Martínez Álvarez, que obtivo un dos vinte premios extraordinarios de ESO concedidos pola Consellería de Educación e Cultura, o que lle supón unha distinción no seu expediente académico, diploma acreditativo e 750 €. Debemos destacar ademais que obtivo a cualificación máis alta de todo o alumnado presentado, 47,6 puntos. (Entrevista en La Voz de Galicia do día 14/11/2013) Pero este non foi o primeiro éxito de Úrsula fóra do noso centro, pois o curso pasado quedou en terceiro lugar no premio convocado polo Congreso juvenil internacional OCEÁNTICA13 convocado polo Campus do Mar. Ver aquí.

Tamén queremos felicitar aos outros dous alumnos do centro que se presentaron,  Miguel Gallego Veiga e Mateo Guillermo Gómez-Randulfe Rodríguez, pois aínda que non conseguiron quedar entre os vinte primeiros fixeron tamén un bo exame.