Galicia Polis

Os alumnos Ana Uhía Pérez e Santiago Martínez García, de 1º de Bacharelato estiveron en Braga (Portugal) entre os días 15 e 18 de novembro, participando no proxecto Galicia Polis, organizado pola Dirección Xeral de Xuventude e Voluntariado xunto coa Fundação Bracara Augusta, a Federação Nacional de Associações Juveniles (Portugal) e a Federación de Asociacións Xuvenís de Galicia.

Nunha primeira fase organizouse unha charla ao redor da creación de empresas, "Iniciativa e emprendemento", no noso centro o día 5 de novembro, e nos mesmos días tiveron lugar outras noutros centros galegos. Celebrouse logo un sorteo en Santiago entre todos os participantes no que resultaron elixidos Ana e Santiago, así como alumnos e alumnas dos outros centros para celebraren un seminario final en Braga, no que puxeron en común as conclusións da mocidade lusa e galega, que serviron para a elaboración dun documento final. Esperamos que gozasen desta experiencia. (Máis fotos)