A PRESIDENTA DO CONGRESO ANA PASTOR IMPARTE UNHA CONFERENCIA SOBRE MULLER E POLÍTICA NO MARCO DA EEPE

Este venres 22 de marzo a Presidenta do Congreso Ana Pastor Julián impartiu unha conferencia sobre muller e política ao alumnado da Escola Embaixadora do Parlamento Europeo no paraninfo do Centro.

A Presidenta do Congreso falou da súa experiencia como muller na política e os obstáculos que tivo que sortear para chegar onde está. Unha situación que vai cambiando, en 1908 non había mulleres no Congreso e nesta última lexislatura chegaron ao 40% de deputadas e senadoras, un logro que se debeu principalmente á Constitución que recoñeceu a igualdade entre homes e mulleres. E aínda así queda camiño por percorrer, as mulleres traballan sete horas máis á  semana que os homes, empregan o doble de horas no coidado dos fillos e nas tarefas da casa, existe unha fenda salarial do 14,2% respecto aos homes e temos unha das peores lacras da actualidade: a violencia machista pola que morreron 984 mulleres entre enero de 2003 e marzo de 2019.

Ana Pastor rematou sinalando a súa concepción da política que para ela é a "búsqueda de solucións", con diálogo, empatía, tolerancia e cercanía. Defender as nosas ideas sen insultar nin ofender aos demais.

A continuación tedes diferentes ligazóns dos medios de comunicación que recolleron a noticia.

Edición dixital do Faro de Vigo

Cadena Ser