PROCESO DE ADMISIÓN 2024-2025 (1/4)
PROCESO DE ADMISIÓN CURSO 2024/2025
Lémbrase que a admisión e a matriculación nun centro docente público implican respectar o proxecto educativo do mesmo.
Se queres consultar a normativa sobre o proceso de admisión preme AQUÍ
Se queres consultar o manual para as familias preme AQUÍ
Se queres acceder á aplicación informática do proceso de admisión preme AQUÍ
RESERVA DE PRAZA. Desde o 15 de xaneiro ata o 5 de febreiro.
Por parte do alumnado dos centros adscritos.
Centros adscritos na ESO: CEIP Cabanas (Salcedo) / CEIP San Martiño (Salcedo) / CEIP A Carballeira (Lourizán)
Centros adscritos no Bacharelato: CPR plurilingüe Sagrado Corazón de Praceres / CPI de O Toural
Este trámite debe facerse no centro de orixe, é dicir, no centro no que actualmente está matriculado o alumno/a, ou a través da aplicación admisionalumnado.
Feita a reserva de praza, para renunciar á mesma a data límite é o 28 de febreiro (incluído).
CRITERIO COMPLEMENTARIO DO CENTRO.
Informamos que o criterio complementario aprobado polo Consello Escolar do centro IES Gonzalo Torrente Ballester con data 29/01/2024 é "residir en zona limítrofe á área de influencia do centro", acreditado mediante volante de convivencia ou certificado de empadroamento.
Pódese consultar o criterio complementario de centro AQUÍ.
ANUNCIO SORTEO PÚBLICO DO NÚMERO PARA RESOLVER OS EMPATES. Ver AQUÍ.
Ver resultado sorteo AQUÍ.
ASIGNACIÓN PRAZAS RESERVADAS ALUMNADO CENTROS ADSCRITOS. 22 de febrero publicarase no taboleiro de anuncios do noso centro.Ver AQUÍ.
VACANTES. Antes do 1 de marzo publicación dos postos vacantes no centro. Premer AQUÍ.
SOLICITUDE DE ADMISIÓN.Desde o 1 ao 20 de marzo, ambos inclusive.
Por parte de alumnado que non pertence a un centro adscrito, que pertencendo a centro adscrito non reservara praza ou que se reincorpore ao sistema educativo.
A solicitude será única. De ter presentadas máis de unha perderá os dereitos de prioridade que lle poidan corresponder, a non ser que renuncie á anterior indicándoo expresamente na nova solicitude. Poderanse pedir ata 6 centros por orden de preferencia e alegar os criterios de admisión que pretenda que se lle valoren.
Presentarase:
- · na secretaría do centro que se solicita en primeiro lugar, ou ben
- · por medios telemáticos no enderezo http://www.edu.xunta.es/admisionalumnado .
Se quere acceder á aplicación informática do proceso de admisión prema AQUÍ
Se quere consultar a zona de influencia do centro prema AQUÍ (A zona de influencia de bacharelato aínda non está actualizada pola Consellería).
Se quere coñecer os datos do centro, oferta educativa e demais servicios prema AQUÍ
Se quere consultar o manual para as familias prema AQUÍ
Se quere consultar a normativa sobre o proceso de admisión prema AQUÍ
BAREMACIÓN.
Finalizado o prazo de entrega de solicitudes, e sempre que a demanda de prazas sexa superior á oferta de vacantes, será necesario baremar.
As familias poderán presentar, dentro dos 10 días hábiles seguintes ao fin de presentación de solicitudes (do 21 marzo ao 5 abril, ambos incluídos), a documentación acreditativa dos criterios de admisión alegados na súa solicitude. De non facelo entenderase que renuncia á valoración correspondente.
LISTAXES PROVISIONAIS DE ADMISIÓN. Publicaranse o 25 de abril.
Aféctalle ao alumnado que presenta solicitude de admisión.
Non se facilitará información telefonicamente sobre as listas, por mor da protección de datos. Para acceder á mesma deberá achegarse ao taboleiro do hall do centro ou ben a través da sede electrónica coa súa conta.
Poderase formular reclamación no prazo de 5 días hábiles contados a partir do seguinte ao da súa publicación, ante o consello escolar do centro. Estas reclamacións entenderanse estimadas ou desestimadas coa publicación da listaxe definitiva.
LISTAXES DEFINITIVAS DE ADMISIÓN. Publicaranse o 15 de maio.
Aféctalle ao alumnado que presenta solicitude de admisión.
Non se facilitará información telefonicamente sobre as listas, por mor da protección de datos. Para acceder á mesma deberá achegarse ao taboleiro do hall do centro ou ben a través da sede electrónica coa súa conta.
Poderase interpor recurso de alzada ante a persoa titular da xefatura territorial, no prazo de un mes contado a partir do día seguinte ao da súa publicación (do 16 maio ao 15 xuño).
MATRÍCULA. Entre o 23 de xuño e o 7 de xullo. Para todo o alumnado, sexa novo ou non, que quera cursar estudos no centro.