Publicación para a participación no fondo solidario de libros de texto e axudas para adquirir libros de texto e material escolar

Abrese o prazo para solicitar as axudas á compra de libros de texto e material escolar ou acceder ao fondo público

1-  As familias dispoñen de prazo ata o 19 de xuño para presentar nos centros educativos as correspondentes solicitudes.

2- Poderá acceder ao fondo solidario de libros de texto o alumnado matriculado en 3º e 4º de ESO.

O alumnado matriculado en 1º e 2º de ESO, cursos incluídos no proxecto educación dixital (E-DIXGAL), está excluído da participación no fondo solidario de libros de texto e das axudas para adquirir libros de texto. No obstante, poderá solicitar a axuda para adquirir
material escolar cando reúna os requisitos establecidos na orde.

3- A maiores establécese un vale de 50 euros para a compra de material escolar, destinado a familias cunha renda per cápita familiar igual ou inferior a 6.000 euros.

4- As solicitudes presentaranse preferiblemente por vía electrónica no formulario normalizado (anexo I) dispoñible na aplicación informática Fondolibros (https://www.edu.xunta.es/fondolibros), a través da sede electrónica da Xunta de Galicia: ttps://sede.xunta.gal.

máis información no DOGA