RECOMENDACIÓNS DE LECTURA do ALUMNADO DE 1º ESO

Xa que se acercan as vacacións de verán e dado que a chuvia insiste en facernos compaña, que mellor plan que coller un bo libro para pasar a tarde (na praia ou no sofá da vosa casa). Por se andades un pouco perdidos e non sabedes que título escoller, o alumnado de 1º de ESO faivos as seguintes propostas:

CLARA  CAAMAÑO POSE (1ºA).

Eu recomendo un libro principalmente para rapazas de entre 12-14 anos. Chámase EL DIARIO DE SUPER MARTA Y CÍA.”. Vai dunha adolescente que ten varios problemas, tanto amorosos como sociais. Este libro pertence a unha colección chamada “ Marta la rara”, que de momento ten 4 libros.

AINOA GARCÍA LAGO (1ºA)

Recomiendo "EL ÚLTIMO MUERTO" porque entretiene y pasan cosas increíbles. El protagonista tiene una vida espeluznante ya que se divorcia y al cabo de unos años le avisan de la denuncia de su ex-mujer pero no es por él sino por la desaparición de su novio.

Tamén recomendo "A Chave da Atlántida" xa que engancha moito e hai moitas aventuras. É un conto cun pouquiño de fantasía, un chisco de amor e tamén de intriga.

JOSÉ ANTONIO ARUFE CASTELO (1ºA)

Estos dos libros continúan la serie DIARIO DE GREG, los últimos de la colección y más famosos que ya se han leído en todas las partes del mundo:

DIARIO DE GREG 5: lo recomiendo porque su historia trata de un niño llamado Greg que piensa que lleva una vida "extraña" en la que vive distintas aventuras con su amigo Rowley. En serio, es un libro muy divertido y entretenido que cuando lo empiezas no lo puedes soltar hasta averiguar el desenlace. A mí me encantó.

DIARIO DE GREG 6: es la continuación del anterior libro. En mi opinión, este fue aún más gracioso y entretenido. La principal razón por la que me enganché fue que en esta aventura el protagonista se encontraba en casa encerrado por la nieve.

LAURA FRANCO LADO (1ºA)

Recomendo "ORFAS" de V.C. Andrews. Esta muller escribiu varias series pero para min a mellor é, sen dúbida, a serie "ORPHANS", con 4 libros. Cada un conta a historia dunha rapaza orfa á que adoptan e por distintas razóns son devoltas de novo a outro orfanato e ao final acaban todas xuntas. As historias son verdadeiramente emocionantes e sempre teñen un final inesperado. Enganchan moito e son bastante fáciles de ler.

"CANCIONES PARA PAULA" é un libro que está tamén bastante ben. É romántico e emocionante. Non é fácil de ler pois é bastante largo pero bueno... engancha.