PROCESO DE ADMISIÓN. Curso 2018-19

Listaxe de alumnado admitido para o curso 2018-19. acceso

Listaxe de alumnado admitido finalizado o proceso de admisión. acceso

O proceso de admisión e matrícula para o curso 2018-19 está regulado polos seguintes documentos:

Decreto 254/2012, do 13 de decembro, polo que se regula a admisión do alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos.  acceso

Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos.  acceso

Orde do 25 de xaneiro de 2017 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013. Introduce a posobilidade de realizar o proceso de reserva de praza e admisión por medio da web da Consellería. acceso.

Instrucións da Dirección Xeral: acceso.

Instrucións da Xefatura Territorial: acceso.

Proceso de admisión: web da CEOU .   Pódense descargar os anexos desde esta web e presentalos no centro.

Reserva de praza: 1 ao 15 de febreiro. É automática para o alumnado do IES Poeta Añón. Nos colexios adscritos o alumnado de 6º de EP debererá cubrir o anexo I da orde de 12 de marzo.

Proceso de admisión: 1 ao 20 de marzo.

O alumnado que ten reservada praza nun centro, se quere presentar solicitude de admisión noutro distinto deberá comunicar a renuncia á reserva antes do inicio do prazo de presentación de solicitudes de admisión.

Matrícula ordinaria: 25 de xuño ao 10 de xullo.

Matrícula extraordinaria: 1 ao 10 de setembro.

Calendario completo e normas. acceso