« Week of Marzo 2, 2020 »
Start: 02/03/2020 11:51

Convocan axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no

ano 2020, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos, en

réxime de concorrencia competitiva.

Enlace orde da convocatoria DOG

Start: 06/03/2020 12:07

O luns 2 de marzo pasou pola nosa aula de 4º da ESO unha ex alumna, María Vázquez deseñadora de moda,  moi querida no noso instituto que nos fixo disfrutar moito contándonos a súa experiencia coa carreira de deseño de moda ademáis de agasallarnos con fotografías e ilustracións dos seus deseños.

María, que foi gañadora do 25º Concurso Mostra de Encaixe de Camariñas, mostrounos os sus deseños orixinais e atrevidos e fíxonos rir con algúns dos detalles da súa colección. Estámoslle mois agradecidos por vir compartir tanta cousa bonita e achegarnos á beleza e a acreatividade a través do seu arte.

Esperamos que volvas pronto María!!!