CONVOCATORIA PRAZAS NOS CENTROS RESIDENCIAIS DOCENTES 2024-2025

Veñen de ser convocadas as prazas para os Centros Residencias Docentes das cidades da Coruña, Ourense e Vigo, dispoñibles para aquelas persoas que desexan estudar estudos postobrigatorios non universitarios fóra do seu concello  por non existir oferta próxima ao seu lugar de residencia.

As solicitudes presentaranse preferiblemente  por vía electrónica. Os prazos serán:

- Para o alumnado que curse bacharelato, ata o 19 de xullo.

- Para o alumnado de Ciclos Formativos, ata o 2 de agosto.

Para máis información consultar o documento adxunto ou contactar directamente co CRD  de interese.

PROBAS PARA MAIORES DE 18 ANOS PARA A OBTENCIÓN DO TÍTULO DA ESO

Pruebas Libres para la Obtención del Título de Graduado en ESO

Ven de ser publicada a  RESOLUCIÓN do 3 de xaneiro de 2024, da Dirección Xeral de Formación Profesional, pola que se convocan as probas para a obtención do título de graduado en educación secundaria obrigatoria para maiores de dezaoito anos nas convocatorias de abril e xuño, e se ditan instrucións para a súa realización (código de procedemento ED540A).

Requisitos das persoas aspirantes:

1. Ser maior de 18 anos ou facer esa idade no ano 2024
  2. Non estar en posesión do título de graduado en educación secundaria ou de calquera outro título declarado equivalente para os efectos académicos
  3. Non estar nin ter estado a cursar ensinanzas de educación secundaria obrigatoria ordinaria nin de formación profesional básica no curso 2023/24,

PROGRAMA DE GENERACIÓN DIGITAL PARA AGENTES DEL CAMBIO

Este es un programa totalmente financiado por la Unión Europea Next Generation, que tiene como objetivo fomentar la transformación digital de las pequeñas y medianas empresas (pymes) españolas. Participar en este curso gratuito te permitirá adquirir los conocimientos, así como las habilidades y las herramientas necesarias para liderar la transformación digital que necesitan las PYMEs.