Saída ós fornos da Pontenova

O alumnado da Formación Profesional Básica de Informática de Oficina acudirá o vindeiro 17 de outubro ó complexo histórico e recreativo das Minas, na Pontenova. A visita servirá ó alumnado para comprender a influencia dos principais acontementos históricos na evolución industrial, ambiental e cultural da vila, incluindo a visita ó interior da mina Consuelo.

Ademáis, servirá para que gocen da tirolina, que recrea o antigo funicular aéreo, que transportaba mineral de ferro ó Forno do Boulloso a principios do século XX.

Rematarase a saída cunha andaina pola antiga vía do ferrocarril, ata San Tirso de Abres.

A Pontenova se prepara para inaugurar sus más de 300 metros de tirolina, la  más grande de Galicia, a 70 metros de altura

book | by Dr. Radut