Publicación de notas e reclamación para os cursos de ESO e 1º BAC

A dirección do IES lucus Augusti informa que a publicación de notas para os curso de ESO e BAC faise na aplicación Abalar o día 26 de xuño, as reclamacións ás cualificacións pódense facer dous días despois da súa publicación, 27 e 28 de xuño, en horario de mañá.

Matrícula no IES Lucus Augusti para o curso 2024/25

A matrícula no curso 2024/25 para o alumnado do IES Lucus Augusti e para o que está admitido neste centro, vai ser do 23 de xuño ó 8 de xullo e faise cubrindo o formulario por curso na ligazón que aparece nesta nova. Aquel alumnado que sexa admitido no IES Lucus Augusti despois do 8 de xullo terá un novo prazo que será publicado nesta páxina.

Formularios

Presentación do libro: Mea Culpa

Este xoves 13 de xuño, ás 20:00h , no salón de actos do IES Lucus Augusti vai ser a presentación do libro de Toño Núñez, "Mea Culpa", acompañado polo  poeta e autor Xulio Valcárcel  máis o crítico literario Armando Requeixo.

Premios extraordinarios de ESO ao rendemento académico 2023-2024

Hoxe, 7 de xuño, iníciase o período de presentación de solicitudes para participar nos premios extraordinarios de ESO ao rendemento académico 2023-2024 (código de procedemento ED311D) cuxa orde de convocatoria foi publicada no DOG o pasado 6 de xuño.

O prazo de presentación de solicitudes será dun mes e rematará o 8 de xullo.

Pode acceder a máis información desta convocatoria na aplicación PremiosEdu (https://www.edu.xunta.gal/premiosedu), no portal educativo (https://www.edu.xunta.gal) e na sede electrónica da Xunta de Galicia (https://sede.xunta.gal), introducindo na caixa de busca o código de procedemento ED311D.

Características máis relevantes desta convocatoria e con consellos prácticos sobre o proceso de solicitudes:

a) A forma máis aconsellable de cubrir as solicitudes é mediante o emprego da aplicación PremiosEdu, deseñada para facilitar este procedemento. Unha vez cuberta, a aplicación permite tanto a presentación da solicitude na sede electrónica a través dun enlace directo, como a presentación presencial (por exemplo, nun rexistro) imprimindo o Anexo I cos datos introducidos.

b) Posto que na meirande parte dos casos o alumnado é menor de idade non emancipado, nas solicitudes debe constar como representante un dos seus pais, nais ou titores/as legais, que ademais asinará as solicitudes.

(https://www.edu.xunta.gal/centros/ieslucusaugusti/system/files/premios_r...)

Prematrícula para o curso 2024-2025 no IES Lucus Augusti

O alumnado de ESO e BAC do IES Lucus Augusti que estivo matriculado no presente curso 2023/24 no centro ten que facer a prematrícula para o próximo curso 2024/25 cubrindo o correspondente formulario. O prazo para realizar a prematrícula é do 22 de maio ó 5 de xuño.

Formularios

Fondo solidario de libros de texto e axudas para adquirir material

No D.O.G. do 20 de maio de 2024 publicouse a Orde do 7 de maio que regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convoncan axudas para adquirir material para o curso 2024 /25. Como aspectos máis destacables desta orde pódense sinalar:

· E-DIXGAL: O alumnado matriculado nos centros e cursos incluídos no proxecto de educación dixital será excluido da participación no Fondo solidario de libros. No LUCUS AUGUSTI haberá EDIXIGAL en toda a ESO polo que o alumnado non terá a axuda de Fondo libros.

· AXUDAS PARA ADQUIRIR MATERIAL ESCOLAR: Pode solicitar ditas axudas (importe 75€ ou 60€, segundo o caso):

a) O alumnado da ESO tutelado pola Xunta.

b) O alumnado con discapacidade igual ou superior ao 65%.

c) O alumnado pertencente a familias cunha renda per cápita que igual ou inferior a 10.000€.

· Axudas para adquirir libros de texto destinadas ao alumnado con discapacidade igual ou superior ao 65% e alumnado neae. No caso de que, a xuízo do centro docente, o alumnado con necesidades específicas de apoio non poida utilizar os libros de texto ou o material dixital do curso no que estea matriculado.

· PRAZO DE SOLICITUDES: 21 de maio ao día 21 de xuño de 2024 (este incluido).