COMENTARIOS

Responder ó comentario

Imaxe de Jesus

Xoane. Periodo de Adaptación 2014-15

Un curso novo comezae en Xoane temos unha alumna nova de 2 aniños e un alumno de 5 anos.

Comezamos o curso co periodo de adaptación, que tal e como a lei nos indica e de pouco mais dunha semana.

A todas luces este curso semella que fo insuficiente e non por que a nova alumna tivera excesivas dificulades para adaptarse á nova situación, o novo entorno, os novos compañeiros e compañeiras e os nvos profesores, se non que este curso lles resultou dificil incluso a alumnos escolarizados con anterioridade e que xa supoñamos adaptados.

En realidade e ainda que os mestres os mimemos e os compañeiros e compañeiras poñan todo da súa parte os alumnos acaban cansos tras 5 horas na escola, pero pouco a pouco va adaptandose e creo que a dia de hoxe xa conseguimos que non teñan excesivos problemas por deixar a papa e a mama.

E para tranquilizar a algun papa, mama e abos, e que vexan que unha vez producida a separación os nenos e nenas disfrutan na escola xogando cos compañeiros e compañeiras deixo aqui unha poucas imaxes.

• Os saltos de liña e párrafo créanse automaticamente.
  • As direccións das páxinas web e as direccións de correo se convirten en enlaces automaticamente.
  • Images can be added to this post.
  • Use to create page breaks.
  • You may use [swf file="song.mp3"] to display Flash files inline

Máis información acerca das opcións de formato

Verificación antispam
3 + 11 =
Resolva este sinxelo problema matemático e introduza o resultado. Por exemplo para 1+3, introduza 4.