« Septembro 2024 »

Responder ó comentario

Imaxe de Jesus

Xoane vaise de entroido

Hoxe en Xoane foi un día especial, celebramos o comezo do entroido cunha festaza chea de filloas, orellas rosquillas, chulas e biscoito, ademais de xogos e moita diversión.

Tamén fomos anunciar o entroido aos veciños e veciñas de Xoane.

Chegamos ata a fonte, pero debido ás inclemencias do tempo debimos voltar á escola.

No camiño de volta resgardamosnos no galpón de Belén, unha amable veciña á que lle pedimos permiso para resgardarnos da choiva.

Alí demoslle a murga e anunciamoslle a chegada do entroido. Moitas grazas Belén.

Por último os pais e a nais e algun abó, viñeron á escola a compartir un rato dos xogos infantis e saborear as marabillas culinarias do entroido.

• Os saltos de liña e párrafo créanse automaticamente.
  • As direccións das páxinas web e as direccións de correo se convirten en enlaces automaticamente.
  • Images can be added to this post.
  • Use to create page breaks.
  • You may use [swf file="song.mp3"] to display Flash files inline

Máis información acerca das opcións de formato

Verificación antispam
6 + 0 =
Resolva este sinxelo problema matemático e introduza o resultado. Por exemplo para 1+3, introduza 4.