Skip to Content

COMENTARIOS

CALENDARIO

« Septembro 2024 »
LunMarMérXovVenSábDom
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

PRÓXIMAMENTE

  • No upcoming events available

Responder ó comentario

Imaxe de teresa

DESCUBRINDO UNHA PROFESIÓN FÓRA DO COMÚN...

O venres 29 de marzo, os pais de Julia, Raquel e Fernando, achegáronnos unha experiencia nova á escola.

Raquel contounos unha pequena historia sobre Internet a través de dous nenos. Eles queríanse comunicar pero vivían moi lonxe e Internet acurtaba esas distancias. Neste punto, descubrimos que Fernando tiña bastante que ver con que o funcinamento de Internet fose posible.

El é piloto... pero de que? E que tería que ver pilotar con internet? Aí comezamos a formular hipóteses sobre o que pilotaba: coche de carreiras, avión, helicóptero, barco,... a oferta de suxerencias foi variada. Sen embargo, pouco nos podíamos imaxinar que o seu traballo consistía en pilotar un robot submarino que lle permite colocar o cableado de fibra óptica no fondo mariño. Isto fai posible ter conexión a internet.

 

 

 

 

 

 

Escoitamos con atención e interese o que nos tiña que contar Fernando sobre a vida no barco; de ver como traballa o robot no fondo mariñ; da cantidade de cable que utilizan; en que zonas se colocan; ver a algúns animais como un tiburón, un cachalote,...; 

Este é o cable de fibra óptica polo que "viaxa" a información que manexamos en Internet.

 

Despois buscamos na caixa das sorpresas, animais do mar. Eran moi saborosos.

 

Agradecerlle a Fernando e a Raquel que compartisen con nós a xornada do venres, descubríndonos unha profesión descoñecida para nós.

Moitas gracias...

Responder

  • Os saltos de liña e párrafo créanse automaticamente.
  • As direccións das páxinas web e as direccións de correo se convirten en enlaces automaticamente.
  • Images can be added to this post.
  • Use to create page breaks.
  • You may use [swf file="song.mp3"] to display Flash files inline

Máis información acerca das opcións de formato

CAPTCHA
Verificación antispam
2 + 14 =
Resolva este sinxelo problema matemático e introduza o resultado. Por exemplo para 1+3, introduza 4.


by Dr. Radut